הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 10 באפריל 2013

משלוח מהיר (תוך יומיים) בחינם ממספר רב של חנויות

ShopRunner

אוקיי, סיפרתי לכם על זה בעבר, אבל נראה לי שלא היתה הפנמה / הבנה מלאה מכיוון שאתם עדיין שואלים אותי בקשר לזה. אז ככה, שבו ותקראו בעיון רב :

האתר המדובר הוא : Shoprunner.com

לפני כמה חודשים נרשמתי לאתר הזה וקיבלתי חודש משלוחים חינם. ניסיתי, ראיתי, אהבתי, אבל לא התחשק לי לשלם דמי מנוי חודשיים/ שנתיים...

לכן התקשרתי אליהם וביקשתי לבטל את החשבון. בעודי משוחחת עם המרכזנית ומבטלת את החשבון, היא שאלה אותי שנייה לפני הניתוק : "האם אפשר לעניין אותך בשלושה חודשים חינם?" - וואו, עכשיו היא תפסה אותי !!!!

ואז היא התחילה...אם אני מעוניינת, אני יכולה לקבל 3 חודשים חינם, ללא כל התחייבות מצידי. אם בתוך שלושת החודשים האלה אני קונה לפחות 3 פעמים מאתרים שבהם יש את המשלוח חינם (לדוגמה: טויס אר אס, דומינו'ס פיצה) אני אקבל משלוח חינם לשנה...לשנה...לשנה....ללא תשלום :) ומאז אני חוגגת במשלוחים חינם :))

המחשב שלי מזהה באופן אוטומטי את המנוי שלי ומיד מציע לי משלוח של יומיים חינם.

נסו גם אתם לחודש, תתקשרו לבטל, תקבלו לשלושה חודשים ואז לשנה :))

לחצו כאן להצטרפות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה