הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 23 בנובמבר 2012

טיטולים בכלום כסף - תדפיסו עכשיו




If you have not printed the $2.00/1 Pampers Coupon yet, it is still available to print. Starting 12/2 CVS will have a deal when you buy 1 Pampers Jumbo Pack ($9.99) you will receive a $4.00 ECB.


Here is your Deal:


Buy (1) Pampers Baby Dry Jumbo Pack $9.99
Get $4.00 ECB
Pay: $3.99 after coupons and ECB

Thanks, H2S

תמו ונשלמו קניותינו לשנה זו :))- מוקדש באהבה לקוראי הבלוג


אם מישהו היה אומר לי לפני שנה שאני אעמוד בתור ארוך בשעת לילה מאוחרת מחוץ לחנות כדי לעשות קניות, הייתי אומרת לו שהוא משוגע...מה? אני אמריקאית טיפוסית? אין לי מה לעשות חוץ מלמצוא דילים טובים מאין כמוהם? אבל, אין מה לומר, זאת חוויה שהילדים שלי מאוד נהנים ממנה, וגם אני.

התחלנו את קניות יום שישי השחור מיד לאחר אכילת עוף ההודו והרוטב המתקתק, אבל לא לפני שישנו צהריים ואגרנו כוחות לשופינג הלילי. ישבנו כל בני המשפחה וכתבנו מה כל אחד רוצה לקנות, קראנו בקול והתלבטנו איפה כדאי לקנות. תוכנית הפעולה היתה לצאת בחצות וללכת רק לשתי חנויות. בינתיים ישבתי וערכתי קניות באנטרנט של דברים כמעט בחינם (זוכרים את כל ההנחות וההחזרים ב KOHL'S ?), מחשבים, בגדים ומוצרים לבית (מי מכם לא היה קונה מכשיר למאנצ'קינס ב $6 במקום ב $30 ???). יצאנו בשעה 12 בלילה מהבית לכיוון וולמארט. היה שם תור, כאילו מחלקים זהב בחינם. חיכינו בסבלנות עד שנפתחו הדלתות, וגם אז התקדמנו בקצב איטי של צעד לדקה. הילדים הסכימו ללכת קודם לאיזור מוצרי החשמל שרציתי לקנות, כדי לוודא שנצא משם ברווח. קניתי כל מיני דברים שאני מתכוונת לתרום לצופים ולבית הספר הישראלי (מי מכם היה משאיר בחנות מיקסר ב $3.88 במקום ב $10 ???). אפילו למיימונידיס קניתי מכשיר קפה למשרד...בקיצור, קניות נהדרות. משם המשכנו ל old navy, שם פצחו הילדים בחגיגות ג'ינסים וחולצות. קנינו מעילים, סווטשרטים, חולצות, מכנסיים - והכל במחירים מצחיקים.

חזרנו הביתה בשעה 5:55 לפנות בוקר, נכנסנו לישון והתעוררנו בשעת צהריים מוקדמת (3).

מאז ועד עכשיו אני עדיין עורכת קניות משוגעות. הלכתי לwalgreens, שם קניתי הכל בחינם, ועוד שילמו לי, המשכתי באתרים באנטרנט של old navy, jcpenny, עשינו השלמות מאתמול (דרך אגב, המחירים אתמול היו יותר נמוכים) ובסך הכל, לאחר ששאלתי את הילדים אם הם קנו את כל מה שרצו וגם נהנו בדרך, התשובה היתה שכן !!!!!!  יש, הצלחתי להעביר לדור הבא את חדוות הקניות וההנאה מכך.

עכשיו אני מרגישה קצת ריקנות, מה, אני לא אחפש עוד דילים שווים? הנחות מטורפות? מבצעים חסרי תקדים? כנראה שלא, מכיוון שנכון לרגע זה, קנינו את כל מה שרצינו ואפילו יותר מזה.

לבן שלי היה רעיון לסטארטאפ לשנה הבאה : למכור קפה ושוקו חם לאנשים שמחכים בתור ל walmart, kohl's, best buy, toys R us וכו'...נראה אותו מיישם :))

שיהיה לכם רק טוב, אמן, גלית



Walgreens - זאת ממש בדיחה


הלכתי היום לקניות החינמים שלי בחנות, וזה פשוט לא מובן לי. חוץ מכל הדברים שהיו בחינם (עשיתי 3 חשבונות כדי שבפעם הראשונה אשלם מכיסי ואח"כ אשתמש בRR - כסף של walgreens) היה משהו שנראה לי לא מובן. ליד בקבוקי השמפו שהיו בחינם, ניצב מכשיר קופונים נחמד שפלט $1 הנחה על השמפו. כלומר, בקבוק עולה $3, מגישים קופון של $1, משלמים $2 ומקבלים בחזרה $3...רווח של דולר + בקבוק שמפו. מחר אני הולכת שוב כדי לנצל את המבצע הזה עד תום...


עוד קופונים לבתי קולנוע ול macy's


Mall & Retail Coupons


Banana Republic Factory Store – 15% OFF PURCHASE (exp 11/25)

Bath & Body Works – FREE PRODUCT W/ $10 PURCHASE (UP TO $13) (exp 12/24)

Coach – 25% OFF PURCHASE (exp 11/26)

Famous Footwear – 20% OFF PURCHASE (exp 11/25)

Macy’s – $10 OFF $25 PURCHASE (exp 11/24)

thanks ss

Staples

אם בחרתם ללכת לחנות היום, אז יש לכם קופון של $5 הנחה

$5 off 
any purchase of $30 or more. Some exclusions apply (*). Print coupon. 
Apply coupon code 85815 at checkout. Bonus afternoon savings! Valid 
today 11/23/12 only. Valid online or by phone only. Not valid in store 
or by kiosk.


JCPenny - בפעם הראשונה בהיסטוריה



אין תשלום על משלוח ואין מינימום הזמנה...ואל תשכחו להיכנס מ ebates - תקבלו 10% בחזרה...

חזרנו...


השעה 5:55 וכרגע חזרנו מקניות בנאטיק Natick. היה קצת קר וארוך, אבל ממש משתלם. כולם קיבלו את כל מה שתכננו לקנות והיה ממש נחמד לטייל בחנויות בשעת לילה / בוקר שכזו :))

למי שמעונינת ללכת איתי מחר ל CVS ול WALGREENS, אני לא אקום לפני 12 בצהריים, אז אולי כדאי שתהיו אמיצות ותנסו לעשות בדיוק מה שכתבתי בבלוג ואז תראו שהשד לא כזה נורא :))

לילה טוב / בוקר טוב, גלית