הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 23 בנובמבר 2012

תמו ונשלמו קניותינו לשנה זו :))- מוקדש באהבה לקוראי הבלוג


אם מישהו היה אומר לי לפני שנה שאני אעמוד בתור ארוך בשעת לילה מאוחרת מחוץ לחנות כדי לעשות קניות, הייתי אומרת לו שהוא משוגע...מה? אני אמריקאית טיפוסית? אין לי מה לעשות חוץ מלמצוא דילים טובים מאין כמוהם? אבל, אין מה לומר, זאת חוויה שהילדים שלי מאוד נהנים ממנה, וגם אני.

התחלנו את קניות יום שישי השחור מיד לאחר אכילת עוף ההודו והרוטב המתקתק, אבל לא לפני שישנו צהריים ואגרנו כוחות לשופינג הלילי. ישבנו כל בני המשפחה וכתבנו מה כל אחד רוצה לקנות, קראנו בקול והתלבטנו איפה כדאי לקנות. תוכנית הפעולה היתה לצאת בחצות וללכת רק לשתי חנויות. בינתיים ישבתי וערכתי קניות באנטרנט של דברים כמעט בחינם (זוכרים את כל ההנחות וההחזרים ב KOHL'S ?), מחשבים, בגדים ומוצרים לבית (מי מכם לא היה קונה מכשיר למאנצ'קינס ב $6 במקום ב $30 ???). יצאנו בשעה 12 בלילה מהבית לכיוון וולמארט. היה שם תור, כאילו מחלקים זהב בחינם. חיכינו בסבלנות עד שנפתחו הדלתות, וגם אז התקדמנו בקצב איטי של צעד לדקה. הילדים הסכימו ללכת קודם לאיזור מוצרי החשמל שרציתי לקנות, כדי לוודא שנצא משם ברווח. קניתי כל מיני דברים שאני מתכוונת לתרום לצופים ולבית הספר הישראלי (מי מכם היה משאיר בחנות מיקסר ב $3.88 במקום ב $10 ???). אפילו למיימונידיס קניתי מכשיר קפה למשרד...בקיצור, קניות נהדרות. משם המשכנו ל old navy, שם פצחו הילדים בחגיגות ג'ינסים וחולצות. קנינו מעילים, סווטשרטים, חולצות, מכנסיים - והכל במחירים מצחיקים.

חזרנו הביתה בשעה 5:55 לפנות בוקר, נכנסנו לישון והתעוררנו בשעת צהריים מוקדמת (3).

מאז ועד עכשיו אני עדיין עורכת קניות משוגעות. הלכתי לwalgreens, שם קניתי הכל בחינם, ועוד שילמו לי, המשכתי באתרים באנטרנט של old navy, jcpenny, עשינו השלמות מאתמול (דרך אגב, המחירים אתמול היו יותר נמוכים) ובסך הכל, לאחר ששאלתי את הילדים אם הם קנו את כל מה שרצו וגם נהנו בדרך, התשובה היתה שכן !!!!!!  יש, הצלחתי להעביר לדור הבא את חדוות הקניות וההנאה מכך.

עכשיו אני מרגישה קצת ריקנות, מה, אני לא אחפש עוד דילים שווים? הנחות מטורפות? מבצעים חסרי תקדים? כנראה שלא, מכיוון שנכון לרגע זה, קנינו את כל מה שרצינו ואפילו יותר מזה.

לבן שלי היה רעיון לסטארטאפ לשנה הבאה : למכור קפה ושוקו חם לאנשים שמחכים בתור ל walmart, kohl's, best buy, toys R us וכו'...נראה אותו מיישם :))

שיהיה לכם רק טוב, אמן, גלית



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה