הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 23 במאי 2012

קצפת חינם בסטופ אנד שופ

כנסו לפייסבוק ותדפיסו לכם את הקופון. השווי שלו $0.50 אבל הוא מכפיל עצמו לדולר. השבוע (החל מיום שישי) יש מבצע בסטופ אנד שופ וזה עולה דולר...יפה, עליתם על החינם...:) קנו ותהנו...

בקבוקים לתינוקות



Hurry and print this coupon for $2 off any Nuk Bottle, Learner Cup, or Breastfeeding Product. You don’t see coupons for Nuk brand items very often!

Remember you can print most of these coupons twice by using your back button. Printable coupons are a great way to lower your grocery bill so you can add more toyour fund. Be sure to check out all the ways to get coupons and all the availableprintable coupons.


שאלון סופר קצר ואפשרות לזכות ב $200




Take THIS SURVEY from Children’s Advil for a chance to win a $200 gift card (it is SUPER SHORT)
תודה ל WSNILIF

קופון למזון




Morningstar Farms Entrees BOGO $4.39
Final Price: $2.39 for 2 (or $1.20 each)

שולחים טקסט ולא יודעים מה מקבלים - הפתעה





Psst! If you haven’t joined the Redbox Text Club yet, today would be a great day to do it. Just text SURPRISE to 727272 and don’t stray too far from your phone tomorrow.
תודה ל WSNILIF

אופיס מקס - חינמים והנחות מטורפות

הם עושים מבצע מטורף, כמו ביום שישי השחור black Friday

לחצו כאן לכל ההנחות


Avery Labels Get 100% back

SAMSUNG Laser Printer $15.99

Loft - הנחה של 50%

sale

יש פה כמה קופונים שווים








Vocalpoint members can request a $1/1 Bounty Towels and $1/1 Bounty Napkins coupons. They will arrive by mail.


Remember you can print most of these coupons twice by using your back button. Printable coupons are a great way to lower your grocery bill so you can add more toyour fund. Be sure to check out all the ways to get coupons and all the availableprintable coupons.


תרסיס שמן




If you missed the Pam Coupon, there is a $1.00/2 Pam Coupon available to print at zip code 34012.

Print: Pam Cooking Spray Coupon (use zip code 34012 or 90210)
תודה ל FTM

השכרת משחק וידאו חינם




Text TRYUS to 727272 to get a unique one time use code for a free video game rental (code expires 8/1)
תודה ל WSNILIF

חינם היום ב 7/11




Stop into your local 7-Eleven store and get a free 7.11 oz slurpee !!!
תודה ל WSNILIF

עברנו את ה 16,000 צפיות...אמאל'ה

אני ממש מתרגשת לראות הבוקר שהיו כל כך הרבה צפיות בבלוג. אני מאוד מקווה שכולכם נהנים (לא רק מלהסתכל ולדפדף) ומצליחים להגניב איזה חיסכון הביתה...אם אתם עוקבים אחרי הבלוג, קונים ומשתמשים בקופונים כמוצע - אז לבטח הורדתם את התקציב החודשי ב 50%... וזה הסיפוק שלי (לאלה מכם שתוהים מדוע אני עושה זאת).

תהנו ותחסכו, גלית

כיצד לאחסן מזון יבש - טיפים



כיצד לאחסן מזון יבש - מידע חשוב!



מזון יבש מהווה נתח נכבד מהתזונה היומית שלנו. אורז, פסטה, קטניות, קמח, סוכר ודומיהם, נכנסים לתפריט שלנו בכל יום, אם לא בכל ארוחה. לרוב, המוצרים הללו דורשים פחות תשומת לב מירקות, מוצרי חלב ובשרים, כיוון שהם עמידים יותר ולא דורשים קירור. זו הסיבה מדוע אנחנו קונים את המוצרים הללו בצורה מרוכזת ובכמויות גדולות, כך שנוכל לחסוך בכסף. עם זאת, גם מזונות יבשים יכולים להתקלקל ולהוות סיכון בריאותי, בנוסף לעובדה שהם מושכים מזיקים, וזאת בניגוד למוצרים שבמקרר.
כדי להבין את הטיפים השימושיים לשמירה על איכות המזון, נסביר תחילה את התהליך שמקלקל מזון. מדובר על תהליך אורגני בו מתחילים לגדול על המזון עובש ופטריות, אשר באופן טבעי אמורים לפרק את המזון. כיוון שאנו מעוניינים למנוע את התהליך הזה, עלינו להבין מהם התנאים האידיאליים המאפשרים לפטריות לגדול, או בעצם מהם התנאים המאפשרים קיום חיים. בגדול, מדובר על טמפרטורה, לחות, אוויר ואור.
טמפרטורה - אולי הגורם הכי משפיע על איכות המזון. כידוע, טמפרטורה נמוכה לא מאפשרת הרבה צורות חיים ולכן ככל שמקום האיחסון קר יותר, המוצר ישמר טרי לאורך יותר זמן. כדאי לשמור כל זמון מעובד במקום קריר לפחות כמו טמפרטורת החדר ואם ניתן במקום קר יותר, עד לרמת ההקפאה. טיפ אחד שאולי לא חשבתם עליו - מנועים פולטים חום. לכן, השתדלו לא לאחסן מזון בארון הגובל עם מקרר, מכונת כביסה, מדיח כלים וכמובן שלא בקרבת תנור או מיקרוגל.

לחות - זוהי בעצם מידת קיום המים באוויר. אנו יודעים כמה חשובים המים עבורינו והם חיוניים גם עבור יצורים אחרים, כמו עובש למשל. זו הסיבה שמזון "רטוב" כמו ירקות, מתקלקל מהר יותר. ההמלצה היא לשמור את המזון במקום הכי יבש שניתן, הרחק מברזים וצינורות, לא במרתפים מעופשים או בכל מקום שעשויה להיות בו לחות גבוהה.

אוויר - כמו מים, גם אוויר הוא יסוד חיוני להתפתחות של חיים ובמקרה שלנו, עובש. בנוסף לכך, הוא מכיל גם את הלחות שכבר דיברנו עליה ולכן הוצאתו מחוץ למשוואה היא חיונית ביותר. בנוסף, החמצן באוויר גורם לתהליכי חמצון המזיקים לאוכל. הדרכים היחידות להימנע מחמצן הן מיכלי איטום, או שקיות. קיימים בשוק קופסאות ושקיות ואקום, המאפשרות לשאוב את האוויר מתוכן. אולם אם אין ברשותכם כאלה, או שאינכם מעוניינים להשקיע הרבה כסף, יש פתרונות נוספים. אם אתם משתמשים בשקית, הכניסו קשית לתוך השקית עם המזון ולפפו גומיה הדוקה סביב השוליים. שאבו את האוויר דרך הקשית ושלפו אותה בזריזות. עטפו בשקית נוספת ליתר ביטחון. צנצנות זכוכית גם הן ישמשו כמיכלי אחסון עם אטימות גבוהה ואף ימנעו מהגעת מכרסמים אל המזון.

אור - אור השמש ובכלל אור, הוא מרכיב חיוני בתהליך הפוטוסינטזה ובתהליכים ביולוגיים נוספים. למרבה המזל, קל מאוד לפתור את הבעיה הזו על ידי אחסון במקום מוצל. רק חשוב לשים לב שהמקום המוצל לא יתנגש עם שאר הגורמים, טמפרטורה, לחות ואוויר.

שני גורמים נוספים שיכולים להשפיע על איכות המזון וטיבו, וכדאי להתחשב בהם:
מיכלי האחסון ומשך הזמן
בגדול, כל מזון יבש יכול להישמר בין 3 ל-6 חודשים בלי להתאמץ יתר על המידה. אולם אם טיפה הקפדה, ניתן להאריך את חייו תוך שמירה על טריותו, גם למספר שנים. השתמשו במיכלי זכוכית או מיכלים אטומים כדי לאחסן מזון יבש. ודאו שהמיכל מלא עד תום ואין בו מקום עודף לאוויר. בצעו זאת גם במקפיא בכדי למנוע הגעת לחות אל המזון. המקפיא לא יפגום באיכותם וירטיב אותם אם יהיו אטומים היטב. לפני צריכה, תנו למזון לחזור לטמפרטורת החדר.
מזיקים
עכברים וחרקים נמשכים מאוד למזון יבש. כמובן שהדברה היא שיטה מוצלחת, אולם ניתן למנוע מהם להתקרב בדרכים נוספות. כאמור, צנצנות זכוכית ימנעו מעכברים לכרסם את דרכם למזון, אולם יש חרקים המטילים את ביציהם במזון מבלי שנדע ונבחין. בתנאים נוחים, הביצים יבקעו והחרקים יהרסו את האוכל. השיטה להרוג את הביצים מבעוד מועד היא להקפיא את המוצר למשך 30 יום. אם אתם קונים במרוכז, פשוט הקפיאו את מה שלא נמצא בשימוש מיידי.

 
טיפים לאחסון סוגים שונים של מזון:

תבלינים ועשבי תיבול - אל תרכשו לטווח זמן של יותר משנה. הקפידו להחזיק בקופסאות אטומות ובמקום חשוך, שכן חשיפה לאור, לחות ואוויר, תפגע בשמנים העדינים שלהם ותפגום בטעמם. ניתן לשמור בהקפאה.

קמח (פסטות למיניהן), סובין, גריסים ודגנים - שמרו בהקפאה את כל מה שלא תשתמשו בו בשלושת החודשים הקרובים. שמרו במיכלים אטומים לאוויר ולחות, הן במקפיא והן בחוץ.

קטניות (חומוס, שעועית, עדשים וכו') - שמירה במיכלים אטומים. ניתן להקפיא לטווח קצר, אולם חרקים לרוב לא מהווים בעיה במזון זה.

אורז - שמירה במיכלים אטומים. ניתן להקפיא לטווח קצר, אולם חרקים לרוב לא מהווים בעיה במזון זה.

 
ירקות מיובשים - החזיקו במיכלים אטומים למניעת לחות שתיצור עובש. הרחיקו מאור ישיר שיפגום בצבע.

פירות יבשים - החזיקו במיכלים אטומים למניעת לחות שתיצור עובש. הרחיקו מאור ישיר שיפגום בצבע. החזיקו במקום קריר, אך אם בחרתם לאחסן במקרר, השגיחו מפני עובש. טמפרטורה אידיאלית לטווח הרחוק היא בין 10 ל-15 מעלות עם רמת לחות של מתחת ל-50%.

אגוזים ופיצוחים - החזיקו במיכלים אטומים למניעת לחות שתיצור עובש. הרחיקו מאור ישיר שיפגום בצבע. החזיקו במקום קריר, אך אם בחרתם לאחסן במקרר, השגיחו מפני עובש. טמפרטורה אידיאלית לטווח הרחוק היא בין 10 ל-15 מעלות עם רמת לחות של מתחת ל-50%. אגוזים ופיצוחים טריים יכולים להישמר בהקפאה. אגוזים ופיצוחים קלויים לא יכולים להישמר לטווח הארוך בהקפאה, כיוון שהשמנים שבהם יבאישו.
 
שמרים - החזיקו במיכלים אטומים למניעת לחות. יש לשמור במקרר וניתן אף להקפיא לטווח הרחוק. אל תרכשו יותר מהכמות בה תשתמשו בשנה אחת.

קניות מרוכזות יכולות להוזיל לנו עלויות וזהו מנהג מבורך, חסכוני וראוי לאימוץ. אולם כדאי לדעת איך לשמור על המזון שלנו, כדי שנוכל להשתמש בו לטווח הרחוק.
תמונות: FreeDigitalPhotos.net
תודה לגלית ק.

נעלי ניו-באלאנס בהנחה

New Balance Factory Store 30% OFF

לחצו כאן לקריאת המודעה - 25% הנחה על כל הקנייה, ולמביא מודעה זו - 5% נוספים.

תודה לשרית