הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 2 ביוני 2012

לבני 21 ומעלה




I just love a frozen mixed drink during the summer but making them can be quite messy sometimes. Also if you are going to the beach or out on a boat, a frozen mixed drink really isn’t very practical but I have found the solution!!! Daily’s Cocktails are perfect because they go straight into the freezer as a pre-made mixed drink pouch with the alcohol already inside it. It freezes into a delicious slushy drink that you can either drink straight from the pouch or pour it into a glass for a slightly classier look.


I found these at the Walmart Marketplace liquor store on a hanging rack and there were 6 different flavors to choose from: Margarita, Strawberry Daiquiri, Mojito, Lemonade, Pina Colada and something with Pomegranate (which I really don’t like the taste of Pomegranate so I didn’t look too long at it). I ended up buying 4 of the flavors (Margarita, Strawberry Daiquiri, Lemonade and Pina Colada) and LOVED them all. I honestly don’t know which was my favorite.


The texture was perfect and the amount of alcohol was actually slightly stronger than I was expecting from a pre-made mix (maybe not as strong as I would make it from scratch but not bad at all) The price was only $1.97 per pouch which isn’t too bad compared to what you would pay for a mixed drink at a bar.

I definitely will be grabbing some of these and freezing them for the next time I head to the beach. The beach that I go to allows alcohol but no glass so these pouches are PERFECT !!!

Also right now you can enter to win an Ultimate Vacation from Dailys Cocktails in the Pick Your Pouch Ultimate Vacation Sweepstakes found at dailys.com/promotions (or find it on their Facebook page)

Now onto the giveaway…..

THREE (3) readers are going to win a Daily’s beach towel. You must be 21 years or older to enter.

To enter this giveaway, leave a comment saying what flavor you think you would like best.

To get extra entries you can do any of the following (and then leave aseparate comment stating which you did)
Sign up for the Daily’s e-newsletter
Follow Daily’s on Pinterest

I will end this giveaway on June 13 at 5 pm EST

Disclosure: I was given a $10 Walmart gift card to purchase several flavors or these drinks for my review. All opinions are 100% mine and not influenced in any way.

תראו איזה קופונים נהדרים - coupons.com



SAVE $2.00

KOTEX®

on any TWO (2) packages of KOTEX Natural Balance* Products (Not Good on Trial Size)
 

SAVE $1.00

Garnier®

ON ANY ONE (1) GARNIER FRUCTIS SHAMPOO OR CONDITIONER (excluding trial sizes)
 

SAVE $2.00

KOTEX®

on any TWO (2) packages of U by KOTEX® Products (Not Good on Trial Size)
 

SAVE $2.00

Dial®

on any (2) TWO Dial® or Dial® for Men Body Wash (6oz or larger)
 

$1.00 OFF

Tone®

any TWO (2) Tone® Body Wash
 

SAVE $2.00

Schick® Xtreme3®

on any (1) New Schick® Xtreme3® Eco 4ct
 

4 תינוקות צוחקים יחדיו - חובה לראות!!!

תודה ליעל

לחצו כאן


עם גלוטן, בלי גלוטן - הנה דולר הנחה בפייסבוק

דולר הנחה לוולי גואקמולי בפייסבוק

כך תחסמו פרסומות ברשת (חלק בחינם וחלק בתשלום)


העם דורש אינטרנט נקי: כך תחסמו פרסומות ברשת

IE, Chrome,  Firefox / צלם: יחצ
ככה זה קפיטליזם, פרסומות בכל מקום אפשרי. שום מקום לא נשאר נקי ואף אחד לא נשאר חסין מפניהם. עד כמה שאנחנו שונאים את המטרד הזה, במיוחד כשהוא צורם בעינינו בכל אתר שאליו אנו גולשים, אנחנו צריכים להיות די אסירי תודה שהוא קיים. בלעדיו, ספק אם היינו זוכים לעשירית מאתרי האינטרנט בהם אנו גולשים היום, היות והוא מקור ההכנסה העיקרי של מרבית האתרים.
אז כבודן של הפרסומות באינטרנט במקומן מונח, ועכשיו הגיע הזמן להעלים אותן מהנוף הפרטי שלנו, או יותר נכון - מהדפדפן שלנו:
גוגל כרום
תוספים לדפדפן הנהדר של גוגל יש עד אינסוף, אך מתוך כל התוספים שניתן למצוא בחנות האינטרנט של כרום - AdBlock הוא התוסף המומלץ מכולם, והתוסף המומלץ ביותר לחסימת פרסומות בפרט. הוא גם מדורג במקום הגבוה ביותר בחנות של כרום ונמצא בשימוש על ידי למעלה ממיליון משתמשים:
כמו כל התקנה של תוסף לדפדפן כרום, גם במקרה הזה אין צורך בהתעסקות מיותרת - מיד לאחר ההתקנה תועברו למסך חדש שבו תדרשו לבחור האם ברצונכם לחסום גם את פרסומות הטקסט של גוגל (Adsense). מיד לאחר מכן אתם חסיני פרסומות כמעט לחלוטין, אפילו מפרסומות בפייסבוק ובתוך הסרטונים של יו-טיוב.
ישנם כמה סוגי פרסומות שהתוסף הזה לא מצליח להסיר לגמרי, אם כי תוכנן לא יהיה חשוף בפניכם. הכוונה היא לעמודי האינטרנט שנטענים בין העמוד הקודם שהייתם בו לעמוד שאליו אתם מנסים לגלוש - באותם עמודים עדיין תופיע תיבת הפרסומת (עם כפתורי ה-"דלג" או "המשך"), אך התוכן שלה יוחשך. כך, תאלצו להמתין 2-3 שניות עם ריבוע שחור או ריק מתוכן בדף האינטרנט בטרם תועברו לדף שאליו רציתם להגיע. לחיצה על האייקון של התוסף (תמרור עצור לצד שורת הכתובת) תפתח את תפריט האפשרויות שלו ושם, בין היתר, תוכלו לחסום באופן ידני פרסומת מסוימת שלא נחסמה באופן אוטומטי, וכן לבחור לבטל את חוסם הפרסומות בעמוד מסוים.
מחיר: חינם בחנות התוספים של כרום (כאן).
אינטרנט אקספלורר
הדפדפן הוותיק של מיקרוסופט הוא גם המסורבל ביותר בכל מה שקשור לחסימת פרסומות. אם היינו יכולים להסתפק רק בלהמליץ לכם לעבור לדפדפן מתקדם יותר (כרום/פיירפוקס) בשביל גלישה נוחה יותר וגם נטולת פרסומות בצורה פשוטה יותר - זה מה שהיינו עושים. אבל, אנחנו קשובים גם לאלו שקשה להם לשנות הרגלים ולכן גם לסדיסטים שביניכם יש פתרון, אם כי הוא לא חלק מהעולם החינמי שמאפיין את הדפדפן של גוגל או פיירפוקס.
Adblock Pro
חוסם הפרסומות המומלץ ביותר עבור דפדפני אקספלורר (מגרסה 6 ומעלה), עם תמיכה בחלונות NT, 2000, XP, 2003, ויסטה ו-7. כיוון שזה לא בדיוק תוסף דפדפן אלא תוכנה, Adblock Pro מגיע בגרסת 32 ו-64 ביט. כמו בתוספי דפדפן אחרים, גם Adblock Pro לא יסבך אתכם, לא בהתקנה שלו ולא בתפעול השוטף. אומנם, הפרסומות היחידות שלא הצלחנו להיפטר מהן היו אלו בסרטונים של יו-טיוב, אך פרסומות באתרים אחרים, כולל פייסבוק, נעלמו כליל. החיסרון העיקרי של Adblock Pro הוא שהוא לא מגיע לחלוטין בחינם: לאחר תקופת ניסיון של 30 ימים תדרשו לשלם.
מחיר: 19.95 דולר. קיים בגרסת 32 ביט (כאן) ו-64 ביט (כאן).
Simple Adblock Pro
תוסף איכותי יותר, אך גם יותר יקר, לדפדפן של מיקרוסופט. הוא אומנם יעלה לכם 29.95 דולר אך מנסיון שלנו הוא יעיל הרבה יותר, במיוחד בסרטוני יוטיוב, והוא לא משפיע כמעט בכלל על מהירות הגלישה וטעינת הדפים באקספלורר:
להבדיל מ-Adblock Pro, התוסף הזה תומך בדפדפני אקספלורר מגרסה 7 ומעלה, ובמערכות ההפעלה ווינדוס 2000, XP, ויסטה ו-7. גם כאן קיימת גרסת ניסיון חינמית ל-30 יום ועם מגבלה של חסימת 200 פרסומות ליום בלבד. גרסת ה-Pro לא תגביל אתכם במאומה ואף תאפשר לכם התקנה על עד 3 מחשבים נוספים.
מחיר: 29.95 דולר (כאן), וחינם לגרסת הניסיון (כאן).
פיירפוקס
התוסף לחסימת פרסומות המומלץ ביותר עבור הדפדפן של קרן מוזילה, פיירפוקס, הוא Adblock Plus. כמו בכרום של גוגל, גם כאן ההתקנה פשוטה למדי ולאחר סגירה וטעינה מחדש של הדפדפן תצטרכו לבחור בהגדרות סינון מוכנות מראש בהתאם לאתרים בהם אתם גולשים. מכיוון שאין איזושהי הגדרה מותאמת אישית עבור ישראל, בחרו ב- Easylist, היא תעשה את העבודה:
מבדיקה שלנו גילינו שהתוסף הזה מצליח בקלות להסיר כמעט כל פרסומת אפשרית, בין היתר גם בתוך סרטוני יו-טיוב והדפים השונים בפייסבוק, אולם במכמה מקרים, פרסומות הצליחו לחמוק מהמסננים של התוסף הזה. במקרה כזה ניתן להצביע עליהן עם העכבר (לא להקליק) ואז תופיע הודעה קטנה מעל לאותה פרסומת שתשאל אתכם האם ברצונכם לחסום את הפרסומת הספציפית הזו. במידה ולחצתם "כן", ייפתח חלון חדש שבו יופיעו כל המסננים השונים אליהם תוסיפו את הפרסומת הזו.
מחיר: חינם בחנות התוספות של פיירפוקס (כאן); זמין גם עבור דפדפני כרום (כאן).

אתרים חינם להוספת אפקטים לתמונות



8 אתרים מגניבים וחינמיים להוספת אפקטים לתמונות


לערוך תמונות ולהוסיף אפקטים זה לא רק עניין של שעשוע, זה גם יכול להיות מאוד יעיל ויצירתי; אפשר לייצר כרטיסי ברכה מיוחדים, להרכיב פרצופים משוגעים ולגוון את אלבום התמונות שבבית.
מהיום, לא חייבים ללמוד את תוכנת הפוטו-שופ בשביל ליצור אפקטים ולערוך תמונות במחשב, לפניכם 8 אתרים ידידותיים (שלא מצריכים התקנה) שיאפשרו לכם להוסיף בחינם, במהירות ובקלות את ה'טוויסט' המגניב לכל תמונה.  


Photofunia
אתר ידידותי עם מבחר גדול של 100 אפקטים לשימוש מהיר של הגולשים.
פוטופניה    פוטופניה 2     פוטופניה 3


Dumper
אתר מהיר ונוח המציע מבחר של אפקטים מגניבים למגוון רחב של תמונות.   

דאמפר 1     דאמפר 2      דאמפר 3


FunPhotoBox
  אתר זה מציע מבחר גדול של אפקטים לפורטרטים, אפקטים באנימציה ואפקטים ביצירת כרטיסי ברכה.
פוטובוקס 1     פוטובוקס 2      פוטובוקס 3


Photovisi
אתר המוקדש ליצירת פסיפס וקולאז' תמונות.

פוטוויסי


pixisnap
אתר מדליק שמאפשר להוסיף אפקט של תמונות כמו ממצלמת פולרויד או בפסיפס.  
פיקסנאפ
 
אתר מגניב שמאפשר לערוך תמונות תוך יצירת אפקט של מיניאטורה.
מתאים מאוד לתמונות שיש בהן התרחשות רבה כמו נופים וערים.
mini 1
 

Photo2Text
אתר משעשע המציע לקדד את התמונות לטקסט או לצורות בסיסיות.
TEXT


befunky
אתר זה מאפשר לערוך תמונות, להוסיף טקסט, ליצור גבולות ולהחליף צבעים.
בנוסף, אפשר לתבל גם באפקטים אמנותיים כמו גרפיטי, קריקטורה וציור בשמן.
ביפאנקי

תגלית - עציץ לדחיית יתושים - אני הולכת לקנות כמה כאלה

מצאתי אתר באנטרנט שמוכר אותם ב $3.15 - לחצו כאן


פלקטרנתוס - עציץ לדחיית יתושים

צמחי פלקטרנתוס מרחיקים את היתושים, כיוון שהם מייצרים את חומר הצינטרונלה, הידוע כשמן ארומטי חזק הדוחה יתושים.

פלקטרנתוס
עציצי הפלקטרנתוס הינם צמחים גולשים, בעלי מראה מלא ומרענן הצומח לכיוון מטה. עלי הצמח הינם בעלי ריח חזק ביותר המרחיק את היתושים וחרקים נוספים.
הצמח עצמו מצטיין בעמידות בפני שינוי בתנאי מזג האוויר ותנאים קיצוניים של יובש, קור, חום, שמש וצל ובשל כך מתאים גם לגננים חובבים.
הניחו את העציץ על אדן החלון ותוכלו לישון גם בקיץ עם חלון פתוח ומוגן מיתושים, בלי תכשירים לא בריאים.

כתבה


דוגמית חינם ב Nordstrom



Free Michael Kors Eau de Parfum on Saturday June 2nd! No purchase necessary. Nordstrom Locator

לא מכירה אותה, אבל השיר שלה חינם

ויקטוריה סיקרט - דוגמית בחנות חינם

Stop by Victoria’s Secret between now and Sunday night and get a FREE sample of Bombshell when you try on a bra. You will need to take this coupon with you.
תודה ל couponingtodisney

30% על בגדי בנות בגאפ - רק היום

קופון בפייסבוק לנוזל כביסה




Tomorrow (6/2) is the last day to Buy One Purex Complete Crystals and Get One Free at Rite Aid. Combine a $1.00/1 coupon with the BOGO deal and pay $3.50 per bottle!


Buy 2 Purex Complete Crystals Softener, $7.99
Buy One Get One Free
Final Price: $3.50 each when you buy 2

CVS - משחת שיניים בחינם ללא קופון (משלמים לכם)

אפשר לעשות את התרגיל הזה פעמיים (Limit 2)


This week at CVS when you purchase Crest or Oral B Clinical Gum Protection, you will receive $3.00 Extra Bucks. It has been confirmed that the Crest Complete 2.7 oz is also included in this deal and is producing the Extra Bucks! The price of this can vary per region, but most areas can find this product for under $3.00, making this deal a moneymaker!


Buy 1 Crest Complete, 2.7 oz $2.87, Regular Price
Buy 1 , Receive $3.00 Extra Bucks, Limit 2
Pay $2.87, Receive $3.00 Extra Bucks
Final Price: $0.13 Moneymaker

Rite Aid - כל הקנייה בפחות מ $10 - (מצ"ב קופון לפיסטוק)

אם קונים השבוע ב $30 מקבלים $10 בחזרה



Here is one way to try out the Spend $30, Receive $10 Reward at Rite Aid this week! To see all the participating items, check out our Rite Aid matchups!


Buy 2 Twizzlers, 11-16 oz, $2.00each
Buy 2 M&M’s Candies, 9.9-12.6 oz $2.99each
Buy 4 Kraft BBQ Sauce, 2/$3.00
Buy 2 Quaker Instant Oatmeal, 10 pk $2.99 each
Buy 2 Orbit White or Eclipse Mulitpack Gum, $1.99 each
Buy 1 Wonderful Pistachios, 16 oz $4.99
Spend $30 on participating items, Receive $10.00 +Up Reward
Buy 2 M&M’s, Submit for $1.00 Single Check Rebate
Buy 1 Wonderful Pistachio, Receive $2.00 +Up Reward (limit 3)
And $1.50/2 M&M’s Brand Chocolate Candies, 10.9 oz or larger from RP 5/6 (exp 6/10)
And 2 $1.00/2 Kraft BBQ Sauce from SS 5/6 (exp 6/6)
Pay $22.43, Receive $10.00 +Up Reward, $2.00 +Up Reward and Submit for $1.00 Single Check Rebate
Final Price: $9.43 or $0.72 each when you buy all 13 items
תודה ל TKCL

דולר הנחה לחומוס בפייסבוק

CVS




Here are a few of the best deals at CVS for the week of 6/03 – 6/09.

Crest Pro-Health Rinse, 1 liter or Whitening, 16 oz $5.99
Buy 1, Receive $5.00 Extra Bucks, Limit 2
Use $0.25/1 Crest Rinse 458mL or larger, excludes trial/travel size limit 4 like coupons in same shopping trip from PG 6/3 (exp 6/30)
Pay $5.74, Receive $5.00 Extra Bucks
Final Price: $0.74

Men, Ladies Speed Stick or Stainguard $2.99
Buy 1, Receive $2.00 Extra Bucks, Limit 1
Use $1.00/1 Speed Stick Antiperspirant/Deodorant or Lady Speed Stick Antiperspirant/Deodorant, excludes 2.0 oz, 1.4 oz, and 0.5 oz sizes from SS 5/20 (exp 6/10) 
Pay $1.99, Receive $2.00 Extra Bucks
Final Price: Free

Buy 2 Starbucks Refreshers, 12 oz $1.50
Buy Two, Receive $1.00 Extra Bucks, Limit 1
Pay $1.00, Receive $1.00 Extra Bucks
Final Price: Free

Buy 3 Hershey’s Air Delight Chocolate Bars, 1.44 oz, $1.19, Regular Price
Buy 3 Hershey’s Milk Chocolate Bars, 1.55 oz, $1.19, Regular Price
Buy Two Get One Free, Limit 9
Use 3 FREE Hershey’s Air Delight Aerated Milk Chocolate Bar, when you buy (1) Hershey’s Milk Chocolate Bar, max $1.09 from SS 5/20 (exp 6/30)
Final Price: $0.25 each when you buy 6

Bic Soleil Savvy, Comfort, Hybrid or Flex Disposables, 3-8 ct $7.79
Buy 1, Receive $3.00 Extra Bucks, Limit 1
Use $3.00/1 Bic Soleil Disposable Razor, excludes trial sizes from SS 5/6 (exp 6/3)
or $3.00/1 Bic Flex-4 Razor, Flex-3 Razor, Comfort 3 Advantage Razor, or Bic Hybrid Advance 4 Razor, excludes trial sizes from SS 5/6 (exp 6/3)
or $2.00/1 Bic Hybrid Advance 4 Razor, Hybrid Advanced 3 or Soleil Savvy Disposable, excludes trial sizes from SS 6/3 (exp 7/1)
Pay $4.79, Receive $3.00 Extra Bucks
Final Price: $1.79

Oral-B Adult Manual Toothbrush, 1 ct $2.77
Buy 1, Receive $2.00 Extra Bucks, Limit 2
Use $0.25/1 Oral B Pulsar, 3D White, Pro-Health Complete or (2) Indicator or Cavity Defense Toothbrushes, excludes trial/travel size limit 4 like coupons in same shopping trip from PG 6/3 (exp 6/30)
Pay $2.52, Receive $2.00 Extra Bucks
Final Price: $0.52
תודה ל TKCL

מכשיר להקלטות ב $49

10 שיעורי אגרוף ב $59

קופון לטונה - נהדר לשלוח עם הילדים לביה"ס

ברגע שתכנסו לקישור, תרדו למטה עד למלבן הצהוב. תלחצו עליו ותוכלו להדפיס את הקופון. אל תשכחו שכל קופון ניתן להדפיס פעמיים בלבד.




There is a limited $.75/2 StarKist Tuna Coupon available to print.

Head over to Facebook and become a fan of Starkist. Click on the “Hungry Girl Tab” to print a $.75/2 StarKist Tuna Pouch Coupon.
תודה ל FTM

סרט חינם !!!!

כנסו עכשיו - לחצו כאן ותוכלו לקבל כרטיסים לצפייה חינם בסרט (לפני שהוא יוצא לאקרנים !!! ) הנה האישור שלי:

You have been granted up to 2 passes (subject to availability) for this event.EACH pass will ADMIT ONE person. Please select the number of passes you would like and press continue.

Please Note: Once you make your selection, YOU WILL NOT BE ABLE TO CHANGE THE NUMBER OF PASSES AFTER 
YOU SELECT CONTINUE.



$1.10 הנחה בקנייה של בקבוק שוקו

אם תחכו למבצע בסופר, אז זה יעלה לכם גרושים. ברגע שהמחיר יהיה 2 ב $4, אתם תגישו שני קופונים ותשלמו רק $1.80 על שני בקבוקים...

לחצו כאן ותכנסו ל milk coupon

build-a-bear - קונים ב $30 ומקבלים מגבת חוף חינם


Get your FREE beach towel with any purchase of $30 or more, only while supplies last! Starts in stores tomorrow!