הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 2 ביוני 2012

כך תחסמו פרסומות ברשת (חלק בחינם וחלק בתשלום)


העם דורש אינטרנט נקי: כך תחסמו פרסומות ברשת

IE, Chrome,  Firefox / צלם: יחצ
ככה זה קפיטליזם, פרסומות בכל מקום אפשרי. שום מקום לא נשאר נקי ואף אחד לא נשאר חסין מפניהם. עד כמה שאנחנו שונאים את המטרד הזה, במיוחד כשהוא צורם בעינינו בכל אתר שאליו אנו גולשים, אנחנו צריכים להיות די אסירי תודה שהוא קיים. בלעדיו, ספק אם היינו זוכים לעשירית מאתרי האינטרנט בהם אנו גולשים היום, היות והוא מקור ההכנסה העיקרי של מרבית האתרים.
אז כבודן של הפרסומות באינטרנט במקומן מונח, ועכשיו הגיע הזמן להעלים אותן מהנוף הפרטי שלנו, או יותר נכון - מהדפדפן שלנו:
גוגל כרום
תוספים לדפדפן הנהדר של גוגל יש עד אינסוף, אך מתוך כל התוספים שניתן למצוא בחנות האינטרנט של כרום - AdBlock הוא התוסף המומלץ מכולם, והתוסף המומלץ ביותר לחסימת פרסומות בפרט. הוא גם מדורג במקום הגבוה ביותר בחנות של כרום ונמצא בשימוש על ידי למעלה ממיליון משתמשים:
כמו כל התקנה של תוסף לדפדפן כרום, גם במקרה הזה אין צורך בהתעסקות מיותרת - מיד לאחר ההתקנה תועברו למסך חדש שבו תדרשו לבחור האם ברצונכם לחסום גם את פרסומות הטקסט של גוגל (Adsense). מיד לאחר מכן אתם חסיני פרסומות כמעט לחלוטין, אפילו מפרסומות בפייסבוק ובתוך הסרטונים של יו-טיוב.
ישנם כמה סוגי פרסומות שהתוסף הזה לא מצליח להסיר לגמרי, אם כי תוכנן לא יהיה חשוף בפניכם. הכוונה היא לעמודי האינטרנט שנטענים בין העמוד הקודם שהייתם בו לעמוד שאליו אתם מנסים לגלוש - באותם עמודים עדיין תופיע תיבת הפרסומת (עם כפתורי ה-"דלג" או "המשך"), אך התוכן שלה יוחשך. כך, תאלצו להמתין 2-3 שניות עם ריבוע שחור או ריק מתוכן בדף האינטרנט בטרם תועברו לדף שאליו רציתם להגיע. לחיצה על האייקון של התוסף (תמרור עצור לצד שורת הכתובת) תפתח את תפריט האפשרויות שלו ושם, בין היתר, תוכלו לחסום באופן ידני פרסומת מסוימת שלא נחסמה באופן אוטומטי, וכן לבחור לבטל את חוסם הפרסומות בעמוד מסוים.
מחיר: חינם בחנות התוספים של כרום (כאן).
אינטרנט אקספלורר
הדפדפן הוותיק של מיקרוסופט הוא גם המסורבל ביותר בכל מה שקשור לחסימת פרסומות. אם היינו יכולים להסתפק רק בלהמליץ לכם לעבור לדפדפן מתקדם יותר (כרום/פיירפוקס) בשביל גלישה נוחה יותר וגם נטולת פרסומות בצורה פשוטה יותר - זה מה שהיינו עושים. אבל, אנחנו קשובים גם לאלו שקשה להם לשנות הרגלים ולכן גם לסדיסטים שביניכם יש פתרון, אם כי הוא לא חלק מהעולם החינמי שמאפיין את הדפדפן של גוגל או פיירפוקס.
Adblock Pro
חוסם הפרסומות המומלץ ביותר עבור דפדפני אקספלורר (מגרסה 6 ומעלה), עם תמיכה בחלונות NT, 2000, XP, 2003, ויסטה ו-7. כיוון שזה לא בדיוק תוסף דפדפן אלא תוכנה, Adblock Pro מגיע בגרסת 32 ו-64 ביט. כמו בתוספי דפדפן אחרים, גם Adblock Pro לא יסבך אתכם, לא בהתקנה שלו ולא בתפעול השוטף. אומנם, הפרסומות היחידות שלא הצלחנו להיפטר מהן היו אלו בסרטונים של יו-טיוב, אך פרסומות באתרים אחרים, כולל פייסבוק, נעלמו כליל. החיסרון העיקרי של Adblock Pro הוא שהוא לא מגיע לחלוטין בחינם: לאחר תקופת ניסיון של 30 ימים תדרשו לשלם.
מחיר: 19.95 דולר. קיים בגרסת 32 ביט (כאן) ו-64 ביט (כאן).
Simple Adblock Pro
תוסף איכותי יותר, אך גם יותר יקר, לדפדפן של מיקרוסופט. הוא אומנם יעלה לכם 29.95 דולר אך מנסיון שלנו הוא יעיל הרבה יותר, במיוחד בסרטוני יוטיוב, והוא לא משפיע כמעט בכלל על מהירות הגלישה וטעינת הדפים באקספלורר:
להבדיל מ-Adblock Pro, התוסף הזה תומך בדפדפני אקספלורר מגרסה 7 ומעלה, ובמערכות ההפעלה ווינדוס 2000, XP, ויסטה ו-7. גם כאן קיימת גרסת ניסיון חינמית ל-30 יום ועם מגבלה של חסימת 200 פרסומות ליום בלבד. גרסת ה-Pro לא תגביל אתכם במאומה ואף תאפשר לכם התקנה על עד 3 מחשבים נוספים.
מחיר: 29.95 דולר (כאן), וחינם לגרסת הניסיון (כאן).
פיירפוקס
התוסף לחסימת פרסומות המומלץ ביותר עבור הדפדפן של קרן מוזילה, פיירפוקס, הוא Adblock Plus. כמו בכרום של גוגל, גם כאן ההתקנה פשוטה למדי ולאחר סגירה וטעינה מחדש של הדפדפן תצטרכו לבחור בהגדרות סינון מוכנות מראש בהתאם לאתרים בהם אתם גולשים. מכיוון שאין איזושהי הגדרה מותאמת אישית עבור ישראל, בחרו ב- Easylist, היא תעשה את העבודה:
מבדיקה שלנו גילינו שהתוסף הזה מצליח בקלות להסיר כמעט כל פרסומת אפשרית, בין היתר גם בתוך סרטוני יו-טיוב והדפים השונים בפייסבוק, אולם במכמה מקרים, פרסומות הצליחו לחמוק מהמסננים של התוסף הזה. במקרה כזה ניתן להצביע עליהן עם העכבר (לא להקליק) ואז תופיע הודעה קטנה מעל לאותה פרסומת שתשאל אתכם האם ברצונכם לחסום את הפרסומת הספציפית הזו. במידה ולחצתם "כן", ייפתח חלון חדש שבו יופיעו כל המסננים השונים אליהם תוסיפו את הפרסומת הזו.
מחיר: חינם בחנות התוספות של פיירפוקס (כאן); זמין גם עבור דפדפני כרום (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה