הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 17 במאי 2012

הבהרה לגבי קופונים

יש לי כמה חברות שעדיין לא מבינות למה אני ״מקפנת״ וחושבות שדולר פה ודולר שם לא ישנו שום דבר מבחינת ההוצאות החודשיות שלהן. נכון, הן צודקות. דולר או שניים לא יזיזו כלום, אבל מאה דולר או מאתיים דולר בהחלט יוסיפו, לא??
אז איך מגיעים לזה מבלי להתעסק על בסיס יומי בקופונים? ובכן, אני כבר מקרה אבוד. אין תקנה. אך אני עושה עבורכם את העבודה. כל מה שעליכם לעשות הוא להדפיס את הקופונים וללכת פעם בשבוע לחנות. זהו. בחרו בחנות אחת בשבוע הראשון וכאשר תראו שזה באמת עובד, תלכו לשתי חנויות בשבוע. קצב החיים שלנו לא מאפשר לנו התעסקות יומיומית בנושא, ולכן חשוב למקסם את מה שיש.
החיסכון בתקציב החודשי אינו נובע רק מהקופונים של האוכל, גם, אבל לא רק !!!
אני עברתי למוד חדש - עולם האינטרנט. עולם שעד לפני ששה חודשים היה לא נודע ומעט רחוק ממני, התגלה לי כקורץ, מושך ומניב פירות. את כל קניות הבגדים, המתנות, מוצרי החשמל, הרהיטים וכו׳ אני עורכת כמעט באופן מלא באינטרנט. והסיבה- למה לא ??? אם המשלוח חינם ומקבלים קודים של קופונים ואפשר גם להחזיר ובנוסף אני עוד מקבלת כסף בחזרה - אז באמת... למה לא ??? הנה היום, קיבלתי בדואר צ׳ק ע״ס $124 שהוא מדברים שהזמנתי באינטרנט (בתי מלון, קוסמטיקה ובגדים). אז באמת, למה לא?
מקווה שזה עוזר לכמה מכם לארגן מחשבות בראש ולהבין את מה שעומד מאחורי ׳גלית הקופונית׳. לי באופן אישי נמאס לשלם מבלי להרוויח...:))

גלידה חינם




Free Ice Cream Cone On Your Birthday From Baskin Robbins - Just fill out the form to join their birthday club!

ברד חינם




FREE Slurpee Swing at 7-Eleven - Offer good on May 23rd between 11am-7pm!

קופון לגלידה בפייסבוק




Print this new $0.75/1 Breyers Ice Cream Coupon when you “like” Breyers on Facebook. The Coupon is for a Breyers Blasts selection. Another yummy summer treat coupon.

Head over to Facebook and “like” Capri Sun Goes Big to print your $1/2 Capri-Sun BIG Pouch coupon! These are brand new and have reclosable tops. (My kids drink them so fast, I am not sure the lid would get used in our house.)

Here’s an awesome new coupon good for Buy One Mrs. Paul’s or Van De Kamp’s Parchment Bake and Get One Free. The coupon is good through June 12th.

Remember you can print most of these coupons twice by using your back button. Printable coupons are a great way to lower your grocery bill so you can add more toyour fund. Be sure to check out all the ways to get coupons and all the availableprintable coupons.


מטליות לדיסאינפקציה... Walgreens

 קופון אחד נמצא במודעה בעיתון שלהם בחנות ואת הקופון השני צריך להדפיס בבית...


Print this new Wet Ones coupon and use it next week at Walgreens to a canister of 40 count Wet Ones for just $1.50.

Walgreens Deal (starts 5/20)
Buy (2) Wet Ones 40pk Canister 2/$4 (with in ad coupon)
Total: $1.50 ea

Be sure to check out all the current Walgreens deals. Plus learn how Walgreenscan help you Coupon to Disney!


(Thanks Wild for Wags!)