הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 11 באוגוסט 2012

איך להיפטר מזבובים?


כך תיפטרו מזבובים בקלות וללא נזק לבריאות!



מלבד שמש, ים וחופש, הקיץ מביא עימו גם את הזבובים. בעלי החיים הטורדניים לא רק מציקים, אלא גם מזיקים. זבוב שהטיל את ביציו באוכל יכול לגרום לקלקולו וכן להתפשטות זחלים ומחלות.

אם אתם סובלים מזבובים בבית או יוצאים לטיול בחיק הטבע, הכינו מספר שקיות ניילון, מים וכמה מטבעות. הכסף לא ישמש כדי לקנות דוחה זבובים, אלא דווקא כדי לבנות אחד.

מלאו את השקיות במים והניחו בין 4 ל-6 מטבעות בכל שקית. זהו, דוחה הזבובים מוכן. כל שנותר הוא לקשור את השקית ולתלות אותה באזורים הנגועים.

נשמע כמו אמונה טפלה? ובכן, יש הסבר מדעי מרתק לשיטה הזו. למיליוני מולקולות המים יש אפקט מנסרה מיוחד משלהן. זאת אומרת, שהמולקולות הללו שוברות את האור בצורה מאוד מיוחדת. כשמצרפים לכך את המטבעות, נוצר אפקט מצטבר של שבירת קרני אור בצורה אקראית ומוגברת.

לזבובים כידוע יש מערכת ראייה מאוד מיוחדת, המורכבת משתי עינייים עם אלפי עדשות. זה אומר שהם רואים אחרת מאיתנו. כאשר מערכת הראייה של הזבובים נפגשת עם אפקט שבירת הקרניים של המטבעות והמים, נוצר עבורם כאוס. עבור הזבוב, השקית הפשוטה לכאורה, נראית כמו המון כדורי דיסקו שמשקפים אור ותנועה באופן שהוא מסחרר עבורם. במצב כזה, הזבוב סובל מהסחות אקראיות מרובות והוא הופך למטרה קלה.

כשזוכרים שזבובים משמשים כמאכל לסוגים רבים מאוד של בעלי חיים, אפשר להבין מדוע אף זבוב לא ירצה לשהות בסביבה בה הוא נמצא בדיסאוריינטציה, מבולבל, חשוף ופגיע.

לא רק שהשיטה הזו עובדת, היא גם חסכונית ובלתי מזיקה, בניגוד לחומרי הדברה אשר יכולים להרעיל לנו את המזון, המים והאוויר. כמה אירוני שלפעמים הפתרונות הטובים ביותר לבעיות המטרידות ביותר, הם אלה הפשוטים ביותר!



מקור: אלחנן מסילתי

75% הנחה על כל מוצרי הקיץ ב Shaw's

Shaw’s has all it’s summer merchandise marked down to 75% off the original prices!
Grills , patio etc..
Thanks for the HOT Tip Kerriann

Walgreens - שלא תשכחו את החינמים

This weekends insert has a coupon for a FREE Good N Natural Bar
They are all ready  free after Register Rewards at Walgreens so they will be FREE plus a money maker!
Also FREE at Walgreens  Renew Life Omega Smart Super Kill
They are on sale for $10.00 and you get back $10.00 in RR’s

תודה ל HTSFF

סתם, חשבתי שתרצו לקרוא


שיחה שהתרחשה ביני לבין אלוהים...


אני: היי אלוהים, אפשר לשאול אותך שאלה?

אלוהים: בוודאי!
אני: מבטיח שלא תתרגז?

אלוהים: אל תפחד.
אני: מדוע נתת לכל כך הרבה דברים לקרות לי היום?

אלוהים: למה אתה מתכוון?
אני: ובכן, זה התחיל עם זה שלא קמתי בזמן.

אלוהים: כן...
אני: הרכב לא הניע כי נגמר לי המצבר והייתי צריך שמישהו יעזור עם כבלים.

אלוהים: אוקיי...
אני: בארוחת הצהריים, הביאו לי את המנה הלא נכונה, ועד שתיקנו לי את ההזמנה, כבר הייתי חייב ללכת ולא אכלתי.

אלוהים: תמשיך...
אני: כשיצאתי מהמשרד, באתי לענות לטלפון הנייד ובדיוק הוא נפל ונשבר.

אלוהים: מה עוד?
אני: וכדי להוסיף על כל זה, כשבאתי הביתה, כל מה שרציתי זה להירגע מהיום הנורא עם המכשיר החדש שקניתי לעיסוי רגליים, אבל נחש מה? גיליתי שמכרו לי אותו בלי כבל חשמלי!

אלוהים: אני מבין.
אני: שום דבר לא הסתדר לי היום, רק צרות! למה עשית את זה אלוהים?

אלוהים: תן לי להיזכר... מלאך המוות הגיע לביקור במיטתך הבוקר ונאלצתי לשלוח את המלאכים שלי להילחם בו. נתתי לך לישון בזמן הזה.

לא נתתי לרכב שלך להניע, כיוון שבדיוק בשעת היציאה שלך, עבר נהג שיכור שחזר מבילוי בנתיב בו אתה נוסע והוא היה פוגע בך.

עובד המסעדה שהכין את המנה שלך, היה חולה ואם היית נדבק, היית סובל ומפסיד ימי עבודה שאני יודע שאתה צריך.

האדם שאיתו עמדת לדבר בטלפון, היה הולך לשקר לגבי כל מה שאמרת לו וגורם לך נזק רב, לכן העדפתי שלא תענה.

אה, ולגבי מכשיר העיסוי... המכשיר הספציפי שקנית, היה עם תקלה פנימית. לו היית מחבר אותו לחשמל, היה נהיה קצר בכל הבית והיית נמצא בסכנת התחשמלות חמורה.

אני: וואו, לא חשבתי על כל הדברים האלה. אני מצטער שפקפקתי בך והתלוננתי מבלי לחשוב שאולי יש סיבה לכל דבר... תודה רבה אלוהים על ששמרת והצלת אותי היום מכל הדברים הרעים שהיו יכולים לקרות לי.

אלוהים: זה בסדר, אין לך על מה להתנצל או להודות. מה שחשוב הוא שלמדת ועכשיו אתה יודע שאני לא עושה שום דבר בלי סיבה ויש לי את הדרך שלי לבצע את התוכניות שלי...

שיחות כאלה מתרחשות עם אלוהים בכל יום, רק שאנו לא מצליחים לשמוע את הצד שלו בשיחה. עם קצת סבלנות ואמונה, נבין כי גם כשנדמה לנו שהוא מתעלם, הוא מקשיב היטב ובסופו של דבר, הדרכים שלו יתבררו לנו בהמשך הדרך...



מקור: שלמה אלקנה

Hannaford - קבלו דולר חזרה על כל 4 מוצרים שאתם קונים

לחצו כאן לפרטים נוספים

BUY Hannaford brand and my essentials products and SAVE up to $10


הנחה של $5 על צבע


ואם אתם לא אוהבים את מה שבחרתם, יחליפו לכם בחינם

If you are planning on painting between now and September 10th, be sure to print this coupon for $5 off One Gallon of Valspar Signature Paint at Lowe’s. If you don’t see the coupon, click on the Local Coupon tab, but in the zip 53213 and then click on coupons to find it.

They usually run a rebate offer over Labor Day. It would be awesome if you could combine both the coupon and the rebate for $10 off!

Plus Valspar has launched the Valspar Love Your Color Guarantee. Purchase up to 2 gallons of paint between now and October 8th, 2012 and if you don’t love the color, Valspar will give you a new color for FREE (up to 2 gallons). So paint with confidence because if you don’t love it, you can change it for FREE!


5 עגילי פנינה של זברובסקי ב $5

לחצו כאן

אבל צריך לשלם $8 עבור משלוח...עדיין זה מחיר ממש מצחיק

$2 עבור כיסוי/ ארנק לאייפון

לחצו כאן למבצע

זהו, מבטיחה שזהו הטיפ האחרון להיום - פירה תפוחי אדמה

36. פירה תפוח אדמה
-
לקבלת פירה תפוחי אדמה אוורירי ותפוח, להוסיף למי הבישול 1 כפית אבקת אפיה על כל קילוגרם תפוחי אדמה. אין שום השפעה על הטעם, אך התפוחים 'תופחים' ולאחר מעיכתם, הם מתקבלים במרקם קליל ואוורירי יותר מאשר מחית תפוחי אדמה סטנדרטית.

תודה לחמדה גלעד

טיפ אחרון להיום - סוכר חום שהתקשה

26. סוכר חום שהתקשה
-
לסוכר החום, שעומד תקופת מה ללא שימוש, יש נטייה להתגבש ולהתקשות. כדי להוציא מתוכו כמות של כף למשל, צריך להיות ממש סתת-בניין. פטנט פשוט: הכניסו חצי פרוסת לחם טרי לאריזת הסור וסגרו אותה הרמטית. הסוכר סופח אליו את הלחות שבלחם, ובתוך מספר שעות הוא יתרכך ויהיה ראוי לשימו גם מבלי לחצוב בו בסכין או בכף..

תודה לחמדה גלעד

טיפ - איך "לדוג" את החלמון שנפל לחלבון

25. טיפות חלמון שצנחו לחלבון
-
מכירים את זה שהפרדתם כמה ביצים לחלמונים ולחלבונים, וטיפה או שתיים ממזרות ומסוכנות של חלמון צנחו לחלבון המיועד להקצפה? תשכחו מלהקציף, זה פשוט לא ילך..אז רקפת, מגולשות הפורום הנאמנות שלנו, נתנה את הפטנט הבא, והוא מובא כלשונו:

יש לי פטנט טוב לטיפות חלמונים שנכנסות לחלבונים ומקשות בהקצפה. בדרך כלל לוקח המון זמן עד שמצליחים לדוג אותם עם כפית. הפטנט הוא מתוכנית של אודטה. לוקחים חצי קליפת ביצה שבורה ומקרבים אותה לטיפת החלמון הסוררת ו"דגים" אותה. לא להאמין, אבל הטיפה כאילו "נשאבת" פנימה. (לא יודעת, אולי יש לה איזה זיכרון מהרחם?) זה עובד תמיד.

תודה לחמדה גלעד

עוד טיפ - איך למנוע מהאוכל לגלוש

17. למנוע גלישה מהסיר
-
יש תבשילים שאוהבים לגלוש החוצה מעבר לקיבולת הסיר בו הם מתבשלים, בעיקר בזמן רתיחה חזקה. ובעיקר כאלה מין מאכלים שמעלים קצף קל. למשל - אורז, פסטה, אפונה יבשה וכו'.לא נעים לגלות את נהרות המים והקצף שמטנפים לכם את הגז, מה גם שלפעמים הגלישה גורמת לכיבוי הגז. הפטנט - פשוט מאד. לוקחים חתיכת חמאה, או מרגרינה אם לא רוצים 'להחליב' את התבשיל, ומורחים שכבה דקה על שולי הסיר, בצד הפנימי שלו. רק קרוב לשפה. המים שיטפסו עד לשם ויתקלו בחומה השומנית, לא יוכלו לטפס מעליה, ולגז שלכם שלום..

שוב, תודה לחמדה גלעד

טיפ - איך לבשל ביצים קשות מבלי שישברו

מכירים את הבאסה שאנחנו שולקים ביצים שתהיינה קשות, ובמקום לקבל ביצה שלמה ויפה, אנחנו מקבלים קליפה מבוקעת, זרמי חלבון פורצים החוצה ומתקשים בכל מיני צורות אמנותיות, וכשמקלפים - פתאום פורץ נהר של מים חמים מתחת לקליפה? איזו מכה זאת. לכל אחת יש את הפטנט שלה לנסות ולמנוע ביצה מלהסדק. אני למשל נוהגת להוסיף מלח למי הבישול, ואל תשאלו אותי איך ולמה - אבל זה עובד. ב - 90% מהמקרים הביצים נשארות שלמות. קיבלתי היום במייל טיפ שנשמע פנטסטי. שלחה אותו אלי X, ואני שמחה להביא אותו הנה כלשונו: היי, טיפ לפטנט בינלאומי: כדי למנוע בריחת התוכן מביצה סדוקה בעת ההרתחה, יש להוסיף מקל גפרור (ללא הראש) לתוך המים הרותחים. התוכן - אפילו אם הביצה תיסדק עד מאוד... תישאר שלימה...נסו ותיווכחו ...

תודה לחמדה גלעד

הדפסת תמונות חינם ב CVS וב walmart




Sign up at Walmart.com and you’ll get 25 FREE prints. Walmart does FREE SHIPPING to store or HOME!


Sign up at CVS.com get 25 FREE prints. Select to pick these up at your local store to get free shipping.

Thanks Swaggrabber!

$99 ללילה במלון בסאן אנטוניו

$99 ללילה במלון יוקרתי בדאלאס, טקסס

עגילים מהממים של זברובסקי ב $19 (משלוח חינם)

CVS - שמפו וקונדישינר חינם (רק אם יש לכם את כל הקופונים)





This week’s Herbal Essences deal at CVS is even better! There’s a new Procter & Gamble $5.00 Rebate available when you purchase $25 of select P&G products through 9/16. It includes Herbal Essences and Clairol Hair Color! As a bonus to the rebate, P&G will also donate $5.00 to “Communities in Schools.” It’s a win-win! If the Magic Coupon Machine spit out the Herbal Essences store coupon every day last week, this deal is even better!


There are many more participating items in both the rebate and the Extra Bucks deal at CVS this week. Share your deals in the comments!



Buy 2 Herbal Essences Shampoos, 10.1-13.5 oz $2.99
Buy 2 Herbal Essences Conditioners, 10.1-13.5 oz, $2.99
Buy 2 Herbal Essences Stylers, 6-14 oz $2.99
Buy 2 Clairol Natural Instincts Hair Color $5.99
Spend $30.00, Receive $10.00 Extra Bucks, Limit 1

Use three $3.00/2 Herbal Essences or Aussie products, excluding trial/travel size, limit of 4 like coupons in same shopping trip from RP 8/5 (exp 9/30)

And use one $5.00/2 Natural Instincts or Nice ‘n Easy Non Permanent Hair Color products, excludes trial/travel size, limit of 4 like coupons in same shopping trip from SS 7/8 (exp 8/31)

And use one $1.00/2 Herbal Essences or Aussie products, CVS Coupon Machine Week of 7/29

Pay $14.92, Receive $10.00 Extra Bucks and Submit $5.00 P&G Rebate

Final Price: $0.08 Moneymaker, when you buy all 8



Thanks, Reader Meghan

Whole Foods - סלט אורגני ב $1.49





Who says there aren’t any coupons for healthy food? Hurry to print two new Organic Girl coupons! Then head to Whole Foods to grab organic salad for just $1.49.



Organic Girl Salad, 5 oz $3.49, regular price



Final Price: $1.49


תודה ל TKCL

CVS - גרביונים חינם

Some stores have L’eggs marked down 75% making them only 92¢ and a store coupon for $2/2 L’eggs is printing when people scan their cards…. this would make 2 packs FREE !!!
Thanks hip2save

קופון למגבונים

Hurry and print this new manuf 75¢ off Wet Ones Wipes Productscoupon.  Plus there is a 50¢/1 Wet Ones 24 ct + Target Store Coupon to stack with it.
תודה ל WSNILIF

$10 לשני משחקי בייסבול לילדים

לחצו כאן

Image_boston-red-sox_futures-at-fenway_grid_6

Featuring two Boston Red Sox Minor League affiliates, the event includes both of the following games:

50 אגורות הנחה להשכרת סרט

Red Box

הזינו את הקוד : 
RNT2D4DZ 

Rent three, get 50 cents off