הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 17 בדצמבר 2012

קניות דרך ebates

לא יאומן כי יסופר !!!

כפי שאתם יודעים, בשנה האחרונה התחלתי לעשות יותר ויותר קניות באנטרנט. אפילו הזמנת מלונות אני עושה דרך האתר. זה כל כך קל ופשוט. אתם נכנסים לאתר של EBATES ומשם לאתר המקורי (האורגינלי) של החנות/המלון שאתם מחפשים. ואז אתם מקבלים כסף בחזרה. אני קיבלתי המון כסף על קניות שעשיתי, ופשוט הפקדתי את הצ'ק בבנק.
לדעתי, רובכם לא מבינים את גדולת האתר הזה. הקניות לא עולות לכם יותר !!! בעצם, אתם מקבלים המון הנחות מכיוון שיש לכם פירוט של כל הקופונים ב EBATES. לעיתים המשלוחים חינם. והכי נחמד זה כאשר אתם מקבלים כסף בחזרה על הקניות שלכם. זה Win - Win, אין הפסדים, רק רווחים.
תאמינו לי שאם מאיזו סיבה זה לא היה משתלם לי, לא הייתי עושה את זה.
כפי שאתם נכנסים תמיד לחנויות שאתם אוהבים, ולעיתים משתמשים בגוגל, אני משתמשת ב ebates. אני אוטומטית נכנסת ומחפשת את החנות שאותה אני רוצה וששם אני מחפשת פריט מסויים. לאחר שאני מוצאת, אני מקליקה עליה ואז צוברת רווחים. אם לא תנסו, לעולם לא תבינו.

הצטרפו ותתחילו לעשות שופינג בכיף כאן

דרך אגב, את הכספים על בתי המלון מקבלים בנוסף לכל ההטבות והנקודות והלילות חינם שיש לכם ברשת בתי המלון


 שימו לב לפירוט:

    • Member Since:
    •  
    • 2011
    • Cash Paid:
    •  
    • $398.17 - כסף שקיבלתי
    • Cash Pending:
    •  
    • $148.38 - כסף שאני אמורה לקבל ב 15.2.13
    • Total Cash Back:
    •  
    • $546.55 - סך כל הכספים שקיבלתי בחזרה מחנויות ובתי מלון
    • Cash Back Via:
    •  
    • Check

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה