הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 4 באוקטובר 2013

SHAW'S - יש דברים מעולים אבל אין לי עכשיו זמן לפרסם


בקצרה, תדפיסו את הקופונים של הקורנפלקס (תשלמו רק $0.88 לחבילה), בננות זולות, ארטיקים (יש להצטייד בקופון), יוגורט ($0.88) וגם לחמניות של פילסברי ($0.88) ואם תשתמשו בקופון של $0.40 הנחה בקנייה של שתי חבילות תשלמו רק כ- $0.40 אגורות לחבילה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וגם תקבלו 25 נקודות בונוס לבית הספר של הילדים (BOX TOPS)

בקיצור, תהנו ושבת שלום

CVS - כדורים למגרנה




If you get a coupon for $2 off an $8 purchase of any pain reliever or sleep aid (excluding Tylenol) when you scan your Extra Care card, you can get a good deal on Excedrin…

Buy (4) Excedrin Migraine 24 ct @ $5.49 get $10 ECB wyb $20 (limit 1)
Use $2 off $8 Pain Reliever or Sleep Aid (excludes Tylenol) Purchase
Pay $13.96 Get $10 ECB
Final Price: 99¢ each

THANKS WSNILIF

לא קל להפתיע את בעלי, אבל אתמול הוא היה מופתע

אתמול בערב הצטרף אליי בעלי היקר לקנייה אחרונה לשבוע זה בסופר. כפי שדיווחתי לכם, היה מבצע של פופקורן ובקבוקי סודה. ניגשנו למדף ולקחנו את כל הקופסאות שהיו עליהם קופונים של דולר הנחה, לקחנו את בקבוקי הסודה, אבל לא מצאנו את חבילות הפופקורן המוכן. שאלתי את המנהל מה לעשות והוא אמר לי במילים אלו:״ קחי מה שאת רוצה -בחינם״. אז כך עשינו. בקיצור ניגשנו לקופה והקופאית כבר היתה מעודכנת בהוראת המנהל. היא העבירה את כל הקנייה ואז הדובדבן שעל הקצפת היה שהיא הורידה דולר על כל חבילת חטיפים ענקית שלקחנו (הקופונים היו מודבקים על הפופקורן), הרי המנהל אמר שאפשר לקחת מה שרוצים ... מפה לשם, יצא לנו $7. כשסיימתי לשלם בעלי היקר שעמד לצידי שאל :״ מה בדיוק קרה פה?״ הוא היה המום ואני שמחתי.... עוד קנייה מוצלחת בסופר.