הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 10 בינואר 2014

הסוד הגדול - איך חוסכים?- טיפ אחד שווה המון

אם הייתי מקבלת חצי דולר בכל פעם ששואלים אותי את השאלה הזו, הייתי יוצאת כבר לפנסיה מוקדמת :)

(אפרופו חצי דולר - אני אכתוב גם על זה פוסט בקרוב)

ובכן, לא המצאתי את הגלגל, אני רק למדתי איך הוא מתגלגל וכך אני מגלגלת אותו (גלגל - גלית - שורש זהה - get it?)

יש טריק אחד שאני עובדת לפיו, רק אחד, באמת...אני קונה כשיש כפל במבצעים ובקופונים. למה הכוונה?

נניח שיש קופון של דולר הנחה בקנייה של מוצר אחד. זה לא מה שיגרום לי ללכת לחנות ולקנות את המוצר. אז מה כן?

אם תהיה עוד הנחה מסוג כלשהו על אותו מוצר בחנות. לדוגמה:

מוצר מסויים עולה $3 בכל יום מימות השנה. השבוע הוא במבצע - 2 במחיר של $3, כלומר דולר וחצי לכל פריט. יש לי קופון בתיק (חייב להיות לי קופון בתיק!!!) של דולר הנחה על מוצר אחד = אני אשלם רק דולר אחד בלבד על שני הפריטים ($3 פחות $2 שווה $1 לחלק לשניים = $0.50)

איך אני משיגה מוצרים בחינם או יתרה מזה - משלמים לי כדי שאקנה? עם אותו הטריק...

היה בעבר מבצע של רוטב לפסטה (ברילה) שעלה $1. בדר"כ, בימות השנה, הרוטב עולה מינימום פי שניים...

היה לי קופון של $0.75 (שהכפיל את עצמו ל $1.50) וכך, לא רק שקיבלתי את הרוטב בחינם, עוד שילמו לי חצי דולר לכל צנצנת. הזוי, לא? נכון, אבל אמיתי...

ועכשיו למקצוענים שביננו - איך יהיה שילוש במבצעים? בעזרת אתר קופונים אוטומטי - saving star -

וכך, ניקח לדוגמה את המבצע שיש השבוע בשוז - קונים לחמניות של פילבסברי בדולר. יש קופון להדפסה של $0.50 (מכפיל את עצמו לדולר בחנות) = חינם אבל יש עוד קופון אלקטרוני של $0.40 בקנייה של שלוש חבילות (קופון חד פעמי לשימוש אחד בלבד). כדי לקבל אותו, צריך לבחור אותו באנטרנט לפני שהולכים לקניות וגם להעביר את כרטיס שוז (אני יודעת, למרות שלא משתמשים כבר בכרטיס בחנות...)
***אם אהבתם את הפוסט, תקליקו לייק בבקשה כדי שאדע שאהבתם - לחצו כאן***



Pillsbury Grands Coupon
Save 40¢ when you buy THREE (3) CANS any size/variety Pillsbury® Refrigerated Grands!® or Grands! Jr.® Biscuits.
Expires 1/31/2014
One time use only

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה