הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 20 בדצמבר 2013

מלב אל לב - הסבלנות משתלמת


מידי פעם אני כותבת לכם מה שאני חושבת ומרגישה. היום אני שמחה לבשר שהסבלנות משתלמת...

כפי שאתם יודעים (אם אתם קוראים את הבלוג) השבוע היה מבצע ב LIVING SOCIAL של חברות בקוסטקו. חלקכם ודאי תהה איך ייתכן שלגלית עדיין אין כרטיס חבר בקוסטקו ואחרים בטח תהו איך אני יודעת שיהיה קוד של %%% הנחה. ובכן, אין לי שותפים סמויים, אבל היתה לי תחושת בטן שלקראת החג יזרקו לנו איזו הנחה, וצדקתי.

אותה תחושת בטן יש לי לגבי המבצע הבא. בשבוע שעבר המיקסר שלי שבק חיים. ניסינו להחיות אותו, אך ללא הצלחה.
מיד הפשלתי שרוולים והתחלתי לחפש מיקסר אחר (מקצועי) וזול. תראו מה מצאתי, ושוב, אני עדיין לא מזמינה...אחכה עד לעוד 5 ימים ואעקוב אחר הקופונים. אני מחכה לקוד של 20% הנחה ולא "רק " 15%...

עולה $449
אחרי קוד HOLIDAY 15% הנחה  - $381
אחרי $$ דרך EBATES - יעלה $359
$10 על כל $50 - $280
החזר - REBATE - יצא $230
יש לי כסף של החנות ($30) - $200

$200 אם אני קונה עכשיו...אני רוצה לשלם פחות, אז אני מחכה. זה אומנם סיכון, אבל אני מוכנה להסתכן :)

  • Subtotal : $449.99
  • merchandise offers applied ( details ) : - $67.50
  • Merchandise after discounts : $382.49
  • Total Shipping : $0.00
  • Free Standard Shipping $50 (details)
  • Shipping Surcharge(s) $7.50
  • Total Tax : $23.91
  • Total : $413.90
  • Amount to be charged to Credit Card: $413.90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה