הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 23 בדצמבר 2013

למי שעדיין רוצה לקנות את החברות בקוסקו - יש 10% הנחה

בוקר טוב !!!

עדכון: יש קוד של 10% הנחה (LASTCHANCE10) לכל קנייה ב LIVING SOCIAL - זהו זה, קניתי חברות בקוסקו בחינם :)

לחצו כאן לקנייה

פתחתי את הבוקר במבצע נהדר - אבל הוא מוצע רק לחברים חדשים. נכנסים ל living social וקונים שם דיל:

משלמים $47 במקום $55 לשנת חברות בקוסקו - מקבלים $25 לבזבוזים פלוס מוצרים בחינם ובהנחות מיד בהרשמה בשווי $29 = יוצא שמשלמים לכם להצטרף...

אבל אם נכנסים מ EBATES מקבלים 4% = $1.88 - כלומר ישלמו לי 8 דולר ושמונים ושמונה אגורות כדי להצטרף (אם אתם מצטרפים חדשים ל EBATES תקבלו עוד $10 בחזרה !!! )

יש גם אופציה נוספת שאותה ביצעתי כרגע:

משלמים $110 (עדכון: שילמתי רק $93.50)
(יש לכם קוד LASTCHANCE10) לשנת חברות בקוסקו ומקבלים $50 לבזבוזים פלוס מוצרים בחינם ובהנחות מיד בהרשמה בשווי $29 פלוס 2% מערך הקניות שלכם =יוצא שמשלמים $14.50 אבל מקבלים במהלך השנה מינימום $15 בחזרה (אם תקנו בסך $750 במהלך השנה)
ואל תשכחו שתקבלו גם מ EBATES עוד 4% = $3.74

כלומר, ת'כלס, שילמתי $11 שאני בטוחה שאקבל בחזרה ברגע שאקנה שם מוצרי בשר, גבינות ופירות וירקות

אז איך קונים? - תעשו בדיוק כפי שכתבתי!!!
1. נכנסים לכאן ומוסיפים את הדיל לעגלה הורטואלית (כך אני אקבל קרדיט שנכנסתם דרכי)
2. נכנסים ל EBATES ומחפשים את LIVING SOCIAL -לוחצים ונכנסים מהאתר של EBATES
3. נכנסים לעגלת הקניות ב LIVING SOCIAL רק מ EBATES(אחרת לא תקבלו $10 ועוד 4%) ומזינים את הקוד LASTCHANCE10 בפרומו מצד שמאל למטה
4. זהו זה !!! הרווחתם חברות בחינם !!! בהצלחה ותודה שאתם עוקבים אחריי :)

גילוי נאות: עד עכשיו לא הייתי חברה בקוסקו וגם בבי.ג'ייס הפסקתי מזמן מכיוון שאני קונה בחינם בסופר. מה שאני לא קונה בחינם זה את הבשר הכשר...שאותו הבנתי שיש בקוסקו, וגם פירות וירקות. לכן ובהתאם לזאת אני מתכוונת לעשות את החברות. אני עדיין אקנה את כל המוצרים האחרים בסופרים ובסופרפארם, זה לא ישתנה. מבטיחה !!!




קניות מהנות וזולות, גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה