הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

בנות, כך תחסכו במניקור

את הרשומה הזו אני כותבת לבנות שאוהבות לטפל בציפורניים שלהן ולא אוהבות לעשות את הג׳ל. אני מקרה אבוד, עושה רק את הג׳ל מכיוון שזה מחזיק הרבה זמן ומחזק את הציפורניים שלי. אבל זו אני. הרשומה הזו היא עבור אלה שאוהבות מניקור רגיל. 
אם אתן רוצות לקצץ בעלויות, פתאום נפל לי האסימון, ואני שמחה לבשר לכן שזה אפשרי. 
מעשה שכך היה - הלכתי עם בתי המתוקה לסלון ומכיוון שאני לא מעוניינת שיגזרו לה את העור מסביב לציפורניים, ביקשתי רק שיוף ומריחת לק. בפעמים הקודמות שהלכתי איתה שילמנו מחיר מלא כמו מבוגר עבור המניקור. הפעם שילמנו רק $7 עבור ״החלפת צבע לק״, כך הם קראו לזה, אז לא התווכחתי. 
מהיום והלאה, אם אתן מסדרות לעצמכן את הציפורניים בבית והולכות רק למריחת הלק, דעו לכן שתוכלו לומר שאתן רק מחליפות צבע ( מה שנכון) וכך תשלמו גרושים. 
עד כאן להיום, אני הולכת לסלון עכשיו :)) גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה