הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

יום שישי השחור מגיע


לכל הקוראים הרציניים שלי - אני יודעת שאתם עוקבים אחרי ונהנים מהדילים שאני מפרסמת. אם לדעתכם פיספסתי משהו, לא פירסמתי דיל שקראתם או עשיתם, אנא כתבו לי כדי שאוכל ליידע את כולם. 

מרגע זה אנחנו נכנסים למוד של שיכרון חושים :)) קניות רבות במעט כסף.

מכיוון שזה מצב חירום (כמו במלחמה, חייבים להספיק במרוץ נגד השעון ונגד כל הקונים האחרים) אני אפרסם רשומות עם מעט מאוד מלל, פשוט כדי לא לבזבז לכם ולי זמן יקר בקריאה ובכתיבה. ברשותכם.

מוכנים ? מתחילים....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה