הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 2 בנובמבר 2013

מצב הבלוג...

לקוראים המושבעים שלי, שלום :)

רציתי לספר לכם שנכון להיום, יש 110 משפחות ברחבי ארה"ב שמקבלות את הבלוג היומי שלי. מתוכם, אני בטוחה שרק חלק באמת מממשים את ההצעות שאני כותבת עליהן.

השאיפה שלי היא להכפיל את מספר הקוראים, כדי שאנשים אחרים יהיו חשופים לכל הדילים והחינמים ואודה לכם אם תוכלו לעזור לי. אני משקיעה המון זמן ואנרגיה בבלוג ובאמת עושה את זה מכל הלב, אבל רוצה שעוד אנשים יהנו...

אם תוכלו, אנא שלחו את הרשומה הזו לחבר/ה ובקשו מהם להירשם לבלוג, או לחלופין, רשמו אותם בעצמכם...

לחצו כאן להפנייה ישירה לרישום

תודה ושבוע טוב, גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה