הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 21 בדצמבר 2012

קיבלתי את המוצר שעליו אני אמורה למסור חוות דעת


מכיוון שמהות הבלוג שלי הוא קופונים והנחות, חשבתי שיעניין אתכם לדעת שהיום, בפעם הראשונה בהסטוריה, קיבלתי הביתה משחה וחולצה חינם. אני אמורה לנסות את המשחה ולכתוב חוות דעת. ברגע שאעשה זאת, והקוראים שלי ילחצו על "like" בפייסבוק, אנחנו נקבל עוד ערכה כזו חינם שנוכל לתת כמתנה למישהו מקוראי הבלוג.
אני מאוד מתרגשת מכיוון שזוהי הפעם הראשונה שאני כותבת חוות דעת (שתתפרסם אח"כ בבלוג של היצרן) ומרגישה כמו ילדה קטנה שזוהי לה הפעם הראשונה להשתתף בדבר שכזה.

מקווה שגם אתם תשתתפו בחוויה, אודיע לכם לאחר הניסוי שאערוך על הילדים :))

בינתיים, שבת שלום, גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה