הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

חשבון הפייסבוק החדש שלי


החל מלפני שבוע, אני גאה לומר שהצטרפתי לעולם הגדול ופתחתי חשבון פייסבוק :))

אם ברצונכם להיכנס, הנה הקישור - לחצו כאן

ברגע שיהיו מספיק חברים בחשבון, נוכל להתחיל להרוויח מוצרים בחינם. קיבלתי הצעות מכל מיני חברות (companies) שאני צריכה שיהיו לי כ 1,000 חברים בחשבון ואז הם יתחילו לתת לנו מתנות (לכל מי שישתתף) :)) מה אכפת לנו? אז מרגע זה, אני פונה אליכם, בואו נגדיל את מספר החברים כדי שנוכל לזכות בכל המתנות שלהם. הכול מגיע ישירות לחברים בחשבון שלי, לא לבלוגים אחרים, אז זה 100% נשאר אצלינו. מישהו מאיתנו יזכה כל פעם במשהו אחר. אני חושבת שזו אפשרות ממש נהדרת להתחיל לקבל דברים בחינם, בהינף אצבע בלבד :))

אז לחצו כאן ועודדו חברים להצטרף לחשבון הפייסבוק הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה