הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

Ebates - לא אכפת לי שתראו את החשבון שלי

אני באמת לא משכנעת אתכם סתם, תאמינו לי שהחשבון הזה ב EBATES שווה כסף. בכל פעם שאני עושה קניות באנטרנט, לא משנה באיזה אתר, אני קודם כל נכנסת לחשבון שלי ב EBATES ובודקת אם לחנות הזו יש קישור משם. אם כן, אני לוחצת על הקישור ועושה את הקניות שלי. כמה ימים לאחר מכן, אני מקבלת את ה %% מהקנייה לחשבון שלי ב EBATES. לפניכם הכספים ששילמו לי, כן, כפי שאתם קוראים - שילמו לי - על קניות שעשיתי. אני ממליצה בחום רב להירשם. ברגע שאתם נרשמים, אתם יכולים לבחור כרטיס שי חינם (תקבלו אותו לאחר שתעשו קנייה בכל אתר דרך EBATES בסך $25 מינימום).

לאלה מכם שנרשמו לפני יותר משלושה חודשים - זהו, אתם לא תקבלו את כרטיס השי. אז או שתיכנסו שוב ותכניסו חשבון אימייל אחר, או שתוותרו על כרטיס המתנה...מה שאתם רוצים

להרשמה לחצו כאן

הנה תקציר החשבון שלי:
      • Member:
      •  
      • Galit
      • Member Since:
      •  
      • 2011
      • Email Address:
      •  
      • XXXXXXX@yahoo.com
      • Cash Paid:
      •  
      • $398.17
      • Cash Pending:
      •  
      • $38.57
      • Total Cash Back:
      •  
      • $436.74
      • Next Cash Back:
      •  
      • November 15, 2012
      • Cash Back Via:
      •  
      • Check

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה