הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

יום שישי השחור - הסבר לדנדשים ולאלה שחווים זאת בפעם הראשונה


מספר אנשים פנו אליי ובקשו הבהרה לגבי יום שישי השחור א.ק.א Black Friday. כשמו, כן הוא...יוצאים בשעת לילה מאוחרת (או יותר נכון שעת בוקר מוקדמת) וקורעים את החנויות. וכמובן שהכל נעשה אור ליום שישי. מכאן השם : יום שישי השחור.
בזמן שכל האמריקאים אוכלים את עוף ההודו שלהם, עם רטבים שונים ומשונים, אנחנו הישראלים חוגגים...

ההילולה מתחילה בשעה 8 בערב ביום חמישי 22.11. חלק מהחנויות נפתחות כבר בשעה הזו ומחכות לקהל הרחב. בשנה שעברה, נוסף לכל הדילים המדהימים שהיו בחנויות, אני עשיתי קניות באנטרנט וקיבלתי מוצרים בחינם...

זה הולך ככה: אתם חייבים לעקוב (אבל בחייאת, תעקבו) אחרי הפרסומים בבלוג. אני אפרסם אילו חינמים יש באילו חנויות. לדוגמה, כבר פירסמתי את החינמים ב CVS, RITE AID, STAPLES. ממש חינמים. פשוט ניגשים למדף, לוקחים ומקבלים את הכסף בחזרה. ביום שישי עצמו אני בטוחה שיתפרסמו עוד הרבה חינמים במיוחד ב KOHL'S, כפי שהיה בשנה שעברה. היו ערנים ועקבו אחר הפרסום בבלוג. אני מבטיחה שאעדכן ברגע שאקרא או שאקבל מידע.

בקיצור, זה היום לכל החינמים האגדיים ששמעתם בסיפורים. בשנה שעברה קיבלתי חינם המון חטיפים, מוצרי הגיינה, קורנפלקס, מוצרים לבית, מוצרי חשמל למטבח, כלי ניקוי וכו'. מקווה שהשנה יהיה כיף לא פחות...

והכי חשוב, זכרו - שהכל ייעשה בסבבה ובכיף,

ולא, אף אחד לא יכול להצטרף אליי, אני מתכננת להיות עם הילדים. הם מצפים לזה בקוצר רוח ונהנים מהביחד בשעת בוקר משוגעת כזו. מתי עוד יוצא לכם לקנות בגדים / נעליים / מכשיר חשמלי וכו' ב 4 לפנות בוקר ???

בהנאה, גלית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה