הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

אתר למשלוחים חינם




לפני כחודשיים בערך נרשמתי לאתר הזה ולאחר תקופת הניסיון של חודש חינם החלטתי שלא בא לי לשלם דמי מנוי בעתיד, לכן התקשרתי ורציתי לבטל את החברות. הבחורה בטלפון אמרה שאין בעיה, אבל רצתה לדעת אם אני רוצה לשמוע על דיל טוב. אמרתי שכן...(אני בדר"כ מסרבת)...היא אמרה לי שהיא נותנת לי עוד 90 יום חינם ואם בתוך 90 הימים האלה אני אעשה 3 שימושים באתר שלהם (שזה אוטומטי ברגע שהוא מזהה אתר שבתחום אחריותו) הם יתנו לי שנה חינם !!! מה רע??? כל המשלוחים חינם, אני כבר לא משלמת דמי משלוח משום אתר שכלול ברשימה שלהם (כולל דומינוס פיצה...)

כנסו ונסו, אין לכם מה להפסיד, רק להרוויח. אני את השנה חינם שלי כבר קיבלתי :)))))

לחצו כאן להצטרפות

לחצו כאן כדי לראות את החנויות שמשתתפות באתר

ShopRunner.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה