הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 15 באוקטובר 2012

EBATES - תראו את החשבון שלי


לכל הקוראים החדשים (וגם הותיקים) - אני לא מספרת סיפורים, אתם צריכים להבין שפה, באמריקה, משלמים לכם כדי לקנות :)) מצחיק, לא?

היום קניתי לבן שלי נעלי ספורט. נכנסתי דרך ebates וראיתי שבחנות שרציתי לקנות בה יש החזר של 12%. הנעליים עולות XXX, אין שום קופון לחנות הזו והמשלוח חינם. אז למה שלא אקנה? הם מפקידים לי לחשבון הוירטואלי את הכסף ושולחים לי את הצ'ק בחודש נובמבר. אין דיל יותר טוב מזה...

תרשמו גם אתם, תבחרו איזה כרטיס מתנה (ע"ס $10) אתם רוצים (זהו כרטיס בונוס, לא קשור לכלום. מקבלים אותו על הצטרפות וקנייה ראשונה ע"ס $25). תתחילו להינות...לחצו כאן להצטרפות

תראו את הפירוט שלי עד כה. אני מבצעת את מרבית הקניות של כל דיירי הבית שלי באנטרנט, כאשר המשלוח חינם ויש קופונים. רק ההחזרים שהיו לי עד כה מסתכמים ב $400. הרי הם לפניכם:

Account Summary

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה