הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

אלף - בית ב"איך לחסוך"? - חלק 1 (קראו עד הסוף)

(עקבו אחר הפוסטים הבאים, אני אכתוב בחלקים כדי שזה לא ירתיע ויבלבל אף אחד)

2 חברות פנו אלי ואמרו לי שהן אומנם קוראות את הבלוג היומי שלי, אבל הן לא מבינות ולא מסתדרות עם כל המבצעים. הן לא יודעות איך להדפיס את הקופונים ואיך להשתמש באינפורמציה שהן קוראות. הפוסט הזה מוקדש לשתיהן...

ראשית, יש לשנות תפיסת עולם והלך מחשבה. אני כבר לא קונה כי צריך, אלא כי יש מבצע. האם זה אומר שאני קונה שטויות? לא, ממש לא. זה פשוט אומר שאני קונה את המוצר שאנחנו אוהבים / משתמשים בו ברגע שהמחיר בחנות יורד.
לדוגמה: משחות שיניים, סבונים, נייר טואלט ונייר סופג, פסטה, רוטב לסלט, מוצרי ניקיון, טונה וכו' - את כל אלה (ורבים אחרים) אני קונה כאשר יש מחיר מבצע בחנות ועליו אני יכולה עוד להוסיף קופון (מה שממתיק את הדיל, כיוון שבמרבית הפעמים אני אקבל את המוצר בחינם)

שנית, אני לא אקנה מוצר שאינו במבצע. נקודה. אני לא אגיע למצב שאין לי שמפו בבית ואז אני צריכה לרוץ ולקנות בקבוק במחיר מלא. אני קונה רק כאשר יש מבצע ועל גביו אני משתמשת בעוד קופונים מודפסים.

דבר שלישי, לפני היציאה לחנות, יש להדפיס את כל הקופונים. לחצו כאן בכדי להתקין את תוכנת הקופונים. כדאי לכם להתקין אותה על כל המחשבים בבית כדי שתוכלו להדפיס קופונים שווים פעמיים נוספות לפחות.

דבר רביעי, אל תהיו עם עיניים גדולות...אל תגמרו את כל מה שיש על המדף. תשאירו משהו לבאים אחריכם, או תיידעו את המוכר שלקחתם את אחרון המוצרים.

זהו, ועכשיו, תתחילו להינות ותכתבו לי אם הצלחתם או אם יש לכם עוד שאלות

בשבוע הבא - נבחר מבצע, נלך לחנות ונראה איך מקבלים בחינם מוצרים (אני אצלם ואפרסם) - פשוט ניישם את מה שכתוב כאן. מי רוצה לבוא איתי?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה