הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 5 במאי 2012

חוויות מהקניות ב S&S

קטעים, בחיי, אני עושה קטעים בקניות...מעולם לא נהניתי לעשות קניות בסופר כמו שאני נהנית עכשיו. הגעתי לסטופ אנד שופ מצויידת בכל הקופונים והמבצעים ופשוט ריקדתי ממקום למקום. אתם לא מבינים איזה כיף היה.

על כל מה שאתם רואים בתמונה שילמתי $127 ובנוסף קיבלתי $6 הנחה בתדלוק ועוד דולר מ NESTLE לקניות עתידיות. להלן רשימת הקניות שלי: חצי אבטיח, 5 אבוקדו (השתמשתי בקופון שמקבלים אחד בחינם), 2 עגבניות שרי, 3 גזר גמדי, נקניק פרוס כשר, 6 גבינות צהובות (בזכותן קיבלתי $6 במזומן), 2 בקבוקי שוקו (2 ב $4), 2 ריקוטה (החבילות הגדולות במבצע של 2 ב $5 והיו לי שני קופונים של $1 כ"א), 2 מלבין לקפה (היה במבצע של $2 כ"א והיה לי קופון, ועוד נתנו לי בסוף $1 בחזרה, אז כאילו שילמתי רק $2 לשני בקבוקים), 9 פסטות ברילה גם מחיטה מלאה וגם לא, לחם מחיטה מלאה ($1.99), 3 קורנפלקס דולצ'ה דה לצ'ה (שתי קופסאות ב $6 והיו לי קופונים של $1.50 הנחה כ"א, כך ששילמתי $1.50 על כל חבילה), חרדל דיזון (היה לי קופון של $1), 2 רוטב סויה (הבקבוקים הגדולים היו במבצע של שניים ב $5, היו לי שני קופונים של $2 כ"א, שילמתי חצי דולר לבקבוק !!! ), 4 בקבוקי תבלינים של מקורמיק (קנו אחד והשני חינם), 4 קופסאות של אורז פילאפ, 2 בקבוקי פפסי (היה לי קופון של $1 לכן שילמתי חצי דולר לבקבוק), 2 רביולי גבינה (היה במבצע של שניים ב $8 והיו לי שני קופונים של $2 כ"א, כך ששילמתי $4 עבור שתי החבילות), כל מיני חטיפים שהיו לי קופונים עבורם כמו 4 טוסטיטוס, 2 סלסה, 2 חבילות עוגיות (היו במבצע שקונים אחד והשני בחינם ולי כמובן עוד היה קופון), 4 חטיפי פרוטאין, 2 חבילות מאפינס קטנים עם אוכמניות (בדר"כ עולים $4.49, היו במבצע שקונים אחד והשני במבצע, היו לי שני קופונים של $1 כ"א, שילמתי $2.49 עבור שניהם), חמאה (היה לי קופון של $1.25 הנחה), 2 חמאה לבישול של סטופ אנד שופ, חלבון ביצים בקופסה (עולה בדר"כ $5.29, היה במבצע של $3.99 ובנוסף היה לי קופון של $1.50), 2 בקבוקי מיץ עגבניות V8 (פלוס קופון כמובן), 8 קופסאות שימורים - עגבניות קצוצות של HUNT'S (זה מה שעשה לי את ההנחה לדלק), צלחות חד פעמיות (שתי חבילות ב $5) ובטוח עוד דברים שבטח שכחתי אבל תוכלו למצוא בתמונה.

***חג שבועות מתקרב - קנו גבינות שעולות $6 ב $2 השבוע...

תסתכלו היטב ותכתבו לי אם שכחתי משהו...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה