הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 10 באפריל 2012

מחר מתקיים המפגש הראשון מסוגו

אני כל כך מתרגשת ומחכה כבר לפגוש את כל מי שמגיע מחר. אני מקווה שאוכל לענות על כל השאלות ושכל מי שיגיע באמת ייצא עם תשובות ויתחיל לחסוך. הכי חשוב זה הפרגון והפדבקים החיוביים שאני שומעת מסביב (ויש המון), לכן אני מוכנה להעביר ולתת את כל הידע שצברתי עד כה ועושה זאת מכל הלב.
אני באמת מקווה שכל מי שקורא את הבלוג עושה זאת מתוך רצון אמיתי ללמוד ולחסוך ולא רק כדי לראות איך אני פותחת את הדלת אל ביתי וחושפת את העניין החדש שאליו נכנסתי לאחרונה. אני מעוניינת (כמו כולם) במחשבות חיוביות, ולא בשליליות. ובנימה אופטימית זאת, נתראה מחר. תודה לכל אלה שכבר שלחו לי אימייל שהן מגיעות, אני באמת מחכה לפגוש אתכן, גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה