הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 16 במרץ 2012

Stop & Shop - קניות לשבוע של 15.3.2012



כמעט לכל המוצרים יש לי קופונים. את היוגורט , חטיף הבוטנים ואת הליזול אני קונה מכיוון שברגע שאקנה 5 מוצרים אקבל $0.20 הנחה לגלון דלק בתחנת הדלק שלהם. בנוסף, יש לי קופונים ליוגורט ולבוטנים ואת טופס ההחזר rebate לליזול, אז אני גם מקבלת אותו ב"חינם".

יש לי את הקופון מאתמול לירקות של Dole וגם בו אני מתכוונת להשתמש.



Dairy

Dannon Activia Yogurt 4 Pack
2/$4.00
Total is: $2


Laundry, Paper & Cleaning

Lysol Disinfecting Wipes
$3.99
Total is: $3.99


Produce

Dole Salad Blend or Stop & Shop Salad
BUY ONE GET ONE FREE!
Total is: $לא ידוע


Snacks

Planters Nut Bars
$2.99
Total is: $2.99


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה