הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 13 במרץ 2012

לאמא שלי, כרמלה, תודה !!!

אמא, על הרבה דברים אני מוכירה לך תודה, אבל פה אני מציינת רק אחד מהם...אוהבת אותך, גלית


יש לי אמא תולעת ספרים. בכל פעם שהיא קוראת ספר טוב היא שולחת לי אותו עם המלצה - "את הספר הזה את חייבת לקרוא". כך היא התחילה את השגעון של "פרש הברונזה" בבוסטון...אני חושבת שכולנו כבר הספקנו לקרוא את שלושת הספרים בסדרה מאז, לא? נו,,,, זה הכל בגללה (או בעצם, בזכותה).
לפני יומיים, ערב נסיעתי לדאלאס, התייעצתי איתה לגבי מספר ספרים שהיא נתנה לי וזו היתה המלצתה : "לא, את הספר הזה אל תקראי, הוא לא משהו אבל את חוה ואדם של רם אורן - את מוכרחה לקרוא, איך לא קראת עד עכשיו? זה סיפור אמיתי וכתוב בצורה מדהימה. את לא תניחי אותו לרגע, את חייבת לקרוא". וכך עשיתי. לקח לי יומיים להתגבר על קריאתם של 336 עמודים (ללא ניקוד :)), תוך כדי טיסה ועבודה, אבל הצלחתי. הספר באמת כתוב יפה והסיפור מאוד מעניין וסבוך. אני ממליצה בחום רב, כשם שהמלצתי על פרש הברונזה (ואני חושבת שגם אז לא התאכזבתן, נכון??). 
קריאה מהנה, גלית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה