הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 25 בפברואר 2012

הסבר לגבי רשימות הקניות

שלום לכם,
אני חשה צורך להסביר את מהות הבלוג והפוסטים שאני מפרסמת. יותר ויותר אנשים מתחברים לבלוג ואני מתארת לעצמי שאינכם מבינים מה אני עושה פה. כל הרעיון של הבלוג התחיל מכך שחברותיי הטובות בקשו לעקוב אחרי הקניות והדילים שאני מוצאת. זאת אחת מהסיבות שיצרתי את הבלוג. כל הכתוב פה הוא בהחלט בגדר המלצה, אבל הכי חשוב - הוא משמש לי רשימת קניות כאשר אני יוצאת לשופינג (וזאת הסיבה העיקרית). כך למשל, כאשר לא קיבלתי החזר של RR ב Walgreens, הראיתי להם את הבלוג והם קיבלו את זה. אותו הדבר כאשר אני יוצאת לקניות בסופר. אני פשוט מקליקה על הרשומה של החנות (stop & shop או shaw's) וכך יש לי רשימת מכולת. בדרך זו אני לא שוכחת למסור את הקופונים לקופאית וגם לא שוכחת את הפריטים שעבורם הגעתי לחנות. אי לכך ובהתאם לזאת, אני מקווה שתסלחו לי על רשימות הקניות המפורטות וכולי תקווה שגם אתם תצאו נשכרים מכך. ואם אתם לא מנצלים את הדילים המוצעים פה, זו באמת בעיה רצינית, מכיוון שכבר הוכחתי לכם עד כמה ניתן לחסוך...
מקווה שתמשיכו להינות, לפחות כמוני, גלית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה