הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 31 בינואר 2012

אין פידבק יותר חיובי מזה...פשוט אין


להלן אימייל שקיבלתי מקוראת מאוד נאמנה שכתוב בצורה הכי אמיתית שאפשר !!!

החלטתי לצאת מהארון...
זו הייתה החלטה לא פשוטה.
פחדתי שכולם ילעגו לי ויחשבו שאני שטחית, לא עמוקה...
אבל זהו ההחלטה כבר נעשתה והינה אני פה, משחררת לאומה את סודי.

אני..... קוראת כל בוקר כשאני קמה את גלית הקופונית, כן! גלית הקופונית. לא את ה״ארץ״ ולא את חדשות התוכן של ״ידיעות האחרונות״ ובטח לא את ה״times" כמו כמה מחברי.

נמאס לי לקרוא מה גלעד שליט אכל בבוקר. נמאס לי לקרוא על אנסים ורמאים ועל כמה שהמדינה שלנו מתפרקת. (מצחיק שאחרי כל כך הרבה שנים שאנחנו פה, כולנו חושבים שהיא, המדינה, עדיין שלנו...).

אני קמה בבוקר ואני מתעדכנת. אני מתעדכנת איפה הכי זול לקנות תותים ומה מקבלים חינם בסופר. וקוראת איזו בדיחה או שתיים של הגברת המדוברת.

אז אני לא ״אינטלקטואלית״ אבל לפחות אני לא מתייפייפת. אני מתה עלייך ״גלית הקופונית״ כי את, בתוך כל הבלאגן הזה שנקרא ״חיים״ נותנת לי יציבות ושיגרה. את תמיד שם עם חיוך וחינם אחד... או עשרה. תודה! תודה רבה!

שלך, הגרופית הנאמנה.

מכתב תשובה:
לגרופית הנאמנה, שלום
קראתי את המכתב ששלחת וצחקתי עד דמעות. ממש דמעות. זאת המחמאה הכי גדולה שיכולתי לקבל. אין יותר מזה, חוץ כמובן מכך שאנשים באמת הולכים וחוסכים כסף. אני חושבת שאנחנו משנים פה תפיסה ומחשבה ולוקחים חלק בעידן חדש - עידן הקופונים (שלרבים מתושבי ארה"ב הוא ממש לא חדש). 
המשיכי לעדכן ולהתעדכן ושימי פס על כ-ו-ל-ם. העיקר מה שאת חושבת ועושה.
שלך, בידידות ובהערצה, 
גלית הקופונית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה