הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 16 בינואר 2012

תראו מאין מגיעים אנשים לבלוג הזה !!!

מה שלא מובן לי זה למה אנשים בקוריאה, בקולומביה ובאוקראינה קוראים את הבלוג שלי. אני מבינה למה מהולנד ומגרמניה יש קוראים, אבל דרום קוריאה??? כפי שאתם רואים - ברוסיה אני מככבת :):) וישראל, טוב זה סיפור אחר. אמא שלי פשוט קוראת/בודקת את הבלוג שלי בערך 20 פעם ביום וכל הדודות שלי (יש לנו משפחה מקסימה בלי עין הרע) מצטרפות לחגיגה. ואם זה לא הן - אז אין לי הסבר אחר :)


ארצות הברית
3,210
רוסיה
546
ישראל
444
אוקראינה
153
גרמניה
52
הולנד
21
בריטניה
13
קנדה
1
קולומביה
1
דרום קוריאה
1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה