הבלוג של גלית הקופונית






















לכל אלה שמעוניינים לקבל כסף בחזרה על הקניות, מלונות וקניות באנטרנט - כנסו כאן ebates


קישור לאתר הקונסוליה הישראלית


כדאי לכם להיכנס לאתר "בית" - Casa (כאן למטה ולרכוש מוצרים טובים וזולים) - מצ"ב קוד ל 20% הנחה על כל הקנייה באתר...מומלץ :)

Shop bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden & patio and more!
Buy Home Goods at Casa.com
use code: GGRU3425
New customers to Casa.com, YoYo.com or other Quidsi sites only. $20 maximum discount. Subject to change or cancellation.

Galit hacouponit Headline Animator

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 24 בדצמבר 2011

למי שרוצה לקבל כסף על הקניות

רק באמריקה זה יכול לקרות!!! - 2 דרכים לקבל כסף מזומן על קניות שבלאו הכי עושים...

1.אם אתם הולכים באופן פיזי לחנויות כמו shaw's, stop& shop, cvs, rite aid כדאי לכם לעשות מנוי חינם באתר שנקרא "saving star" . שם יש קופונים שאתם בוחרים (זה בנוסף לקופונים המודפסים שיש לכם) וברגע שאתם קונים את המוצר בחנות אתם מקבלים קרדיט בחשבון שלכם !!! לדוגמה, מקבלים $1 על קניית נייר טואלט של scott. אתם הולכים לחנות, קונים נייר טואלט, משתמשים בקופונים שיש לכם מהעיתון או מהאינטרנט ובנוסף מקבלים עוד $1 מהאתר. לחצו כאן

2. דרך נוספת לקבל כסף היא כאשר אתם קונים בחנויות באינטרנט. לכל חנות יש את ההחזר שלה. זה בנוסף לקופונים שיש לכם ולמבצעים. פשוט צריך לפתוח חשבון (אימייל וססמה), לקבל מיד $5 מתנה ומאותו הרגע - כל הזמנה שהיא שאתם עושים אתם צריכיםם להיכנס תחילה לאתר הזה ומשם להגיע לחנות שאתם רוצים. לי יש שם כבר $18, מהחזרים אוטומטיים שקיבלתי עבור קניות שעשיתי ב bloomingdales, build-A-bear, kohl's  וכו'. קוראים לזה ebates.com.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה